'Dacht dat het een hond was?'
Maar ook
'Heb je geen weiland dat je hem uit moet laten?'.
En inderdaad:
Vinden ze dit nou leuk?
Maar ook serieuze vragen.
Wat kost dat nou zo'n minipaard?
Ergste wat ik ooit heb meegemaakt, was een vader die eerst netjes vroeg of zijn zoontje de pony mocht aaien (ja mag), en hem toen ineens optilde en voor ik met mijn ogen kon knipperen het kind op de pony had gezet. Toen werd ik boos; en staan ze je nog raar aan te kijken ook.
Maar leuke dingen ook.
Heel vaak mensen die op de foto willen (met name de zwarte is altijd in trek, de bonte veel minder eigenlijk). En als ik ze dan het touwtje geef (want ik wil er zelf niet op) zijn ze vaak erg verheugd.
En zeker toeristen die hier nog wel eens rondlopen, willen dan graag om en om op de foto

Nu heeft mijn broer een newfoundlander; hij krijgt wel eens opmerkingen dat men dacht dat het een pony was

Als we samen gaan wandelen, wordt het leuk dus hahahaha
Kwam er (op het strand) eens een vrouw naar me toe die helemaal kwaad werd omdat de pony er volgens haar vreselijk apathisch bij liep en ik me moest schamen etc. 
Ik heb nu ook
Ook als ze hengstig is en de IJslandse hengst van de overburen gillend komt langsgestampt kijkt ze niet eens op. Rare pony.
Jeetje. Kijk, als je nou ineens zijn bilnaad voor hem staat te krabben omdat hij daar toevallig even jeuk heeft kan ik het me voorstellen dat er mensen kijken. Maar wat is er raar aan plassen?
zucht.