Gefeliciteerd met je merrie (jaloers haha) Ziet er al uit als een flink veulen zeg! Geniet!!
GoLizz
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-16 05:45
Bedankt voor de leuke reacties! Ik ben er ook heel wijs mee! Net als Diva! Ze is zo trots! Elke keer als je aan komt dan kijkt ze je aan en dan naar der kind en dan weer naar jou van zie je wel hoe mooi ze is.
GoLizz
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-16 19:16
Diva en Kristal doen het super goed! Vanmiddag weer even uurtje in de binnenbak gespeelt! Buiten was het echt nog te nat helaas. https://youtu.be/aKs6GMcdcJ8
Mooi filmpje! Diva wil wel bij haar kleine blijven!
GoLizz
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-16 20:29
Weet niet of er nog mensen volgen. Maar heb het de laatste tijd nog al druk gehad met vanalles dus niet actief geweest op bokt.
Kristal is aankomende Donderdag alweer een maand oud! Wat gaat de tijd toch snel!
Ze doen het beide echt super goed. Ben vandaag begonnen om Diva weer wat op te pakken in het werk. Vandaag dus samen maar even los in de longeerbak. Maar merk aan Diva dat ze dit toch liever alleen doet dus ga toch beginnen met af en toe eventjes scheiden van elkaar. Uiteraard bouw ik dit langzaam op.
Wat lijken ze op elkaar! Leuk! Hier is scheiden geen optie, merk idd dat mijn merrie dat ook prettiger vind (of in ieder geval, ze vindt het niet leuk met die drammer erbij). Gaat vast beter als je het vaker doet
Ze moeten gewoon nog wat sterker worden. Dat is hier in twee week tijd al heel snel gegaan. En eind sept voor jou moet helemaal goedkomen! Draf ziet er in ieder geval goed uit op de foto dan
franka75
Geplaatst: 26-07-16 00:19
gefeliciteerd met dit mooie meisje
CarinaR
Geplaatst: 26-07-16 10:52
GoLizz schreef:
24 sept in marienheem Ben heel benieuwd! Vind haar nog niet zo goed stappen dus nog maar vlink oevenen