Kan 18+ zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felineepino schreef:Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..
). wilmatj schreef:Ik maakte mezelf er ook niet echt zorgen om, maar heb er zelf nog nooit over gehoord of het gezien. En aangezien Bolt mijn hengst zo goed kent, zoals zeer zelf denken. ... ging ik gewoon hier eens vragen.
wilmatj schreef:Ik maakte mezelf er ook niet echt zorgen om, maar heb er zelf nog nooit over gehoord of het gezien. En aangezien Bolt mijn hengst zo goed kent, zoals zeer zelf denken. ... ging ik gewoon hier eens vragen.
Hij deed het overigens door het wrijven van het geslachtsdeel over de buik (zakte hij helemaal door de achterbenen heen.
ShamalArabs schreef:felineepino schreef:Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..
ik zag meerdere reacties als deze voorbij komen en vroeg mij af waarom mensen antwoord of reactie willen geven als men klaarblijkelijk niets van hengsten afweet. puur om te rellen? daar zou best een fikse waarschuwing op gegeven mogen worden.
vrijwel alle hengsten doen dit, ook als ze niet gedekt hebben. meestal door te kloppen maar ik heb ze hier ook wel eens kreunend, rugkrommende, bewegingen als zijnde getrouwd makende het spul tegen de grond zien spuiten. mijn 5 maanden oude hengstveulen doet het ook, de jaarlinghengstjes ook en mijn ggk dekhengst ook (elke ochtend, hij is een ochtendknaap).
Paarden hebben behoeftes, sterker nog: mijn merrie zonder clitoris was de braafste merrie met dekken toen ze haar clit nog wel had maar nu wordt ze wel hengstig maar laat zich niet meer dekken. Logisch eigenlijk als je er over nadenkt.
Soms vermenselijken we teveel, maar soms ook écht te weinig.
anneliesdj schreef:Maar dat is wel het verschil he, ts heeft het over daadwerkelijk spuiten, dat is toch al minder gebruikelijk dan zichzelf staan opwinden.