[TI] NSvT - 27-09 Hagestein - RK/CK/Finale ZC/Bestgaand etc

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:06

Suusenmalvin schreef:
Lowara schreef:
Ik was de enige deelnemer :+

hier ook opgegeven voor hindernisbaan hoor ;) Waren we met z'n tweeen.. had best gekund :P

Ik had me ook opgegeven :) vandaar mijn vraag :+

Caily

Re: NSvT - 27-09 Hagestein - RK/CK/Finale ZC/Bestgaand etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:11

Kijk, dat is 3. Hoeveel moet je hebben Wendy? Want als iemand een paard over heeft doe ik ook wel een rondje mee hoor ;)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 21:58

Oproepje, wil en kan iemand lezen in de B op zaterdag om 10.00 en 10.30?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 06:26

Minimaal 8 deelnemers voor de hindernisbaan, dit ivm de hoeveelheid spullen die dan mee moeten. Deze spullen moeten dan wel vanmiddag al opgehaald worden.

S&R
Met nog 1 dag te gaan zijn de voorbereidingen in volle gang om een mooie dag neer te zetten morgen in Hagestein. We staan met een aankondiging in diverse kranten en hopen dus op een mooie opkomst.

Op startlijsten.nl staat de (hopelijk) laatste versie van de startlijst. Er zijn geen wijzigingen meer geweest in tijden.

Wil je graag komen kijken? De toegang is gratis en het adres is Hoefslag/hooglandseweg in Hagestein. Graag tot morgen!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 06:32

WenK schreef:
Wil je graag komen kijken? De toegang is gratis en het adres is Hoefslag/hooglandseweg in Hagestein. Graag tot morgen!

Mijn TomTom kent de Hooglandseweg in Nieuwegein trouwens niet... Wel de Hogelandseweg in Nieuwegein :=

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 06:38

Ik denk dat de oude eigenaar en mijn verzorgster ook wel een rondje met falco over het parcour zouden willen gaan hoor. Zouden dan evt op 5 zitten :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:04

WenK schreef:

Op de website staat ;) Lange dreef 17, klopt dat niet? O:)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:09

Nope, officieel is het Hoefslag 4 in Hagestein maar zelfs Google kent die weg nog niet.
Als je een routebeschrijving hebt via Google kun je beter de Hooglandseweg in Hagestein nemen.
Mijn TomTom (nederlandse) kent dan alleen maar de Hogelandseweg in Hagestein.... het blijft lastig al die straatnamen ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:10

Eventueel en misschien is niet voldoende om de spullen mee te (laten) nemen. Helaas.

Lange Dreef klopt idd niet.

jemaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:25

Hoi allemaal

Ik heb een vraag :o . Is er iemand die zondag om 10 uur mijn twee Z-proeven voor wil en kan lezen? :)

Groetjes

Emmy ( Met Tijetse)

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:55

WenK schreef:
Eventueel en misschien is niet voldoende om de spullen mee te (laten) nemen. Helaas.

Lange Dreef klopt idd niet.

Met eventueel bedoelde ik meer als dat mag meerdere keren met het zelfde paard :)
Heb 2 grooms + 2 toeschouwers bij waarvan er wel 2 een rondje willen doen. (3x vind ik genoeg training voor mijn knappe gup)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:25

Meerdere keren met hetzelfde paard mag, voor nu gaan we het alleen echt niet meer redden om alles nog te regelen. Voor een volgende keer geldt dus echt even opgegeven/aanmelden, ook bij kostenloze deelname. Bij onvoldoende aanmeldingen is het helaas toch vaak te veel moeite (en soms ook kosten) om iets door te laten gaan.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 04:37

:O waarom slapen mensen zo slecht als ze zenuwachtig zijn..... hopen dat de paardjes schoon gebleven zijn en dat de reis goed gaat met de kleine smurf.
mavie is het jongste veulen van vandaag. De rest is allemaal zo'n 2 maanden ouder /3

tot zo meteen iedereen!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 04:53

Gaaaaaap... 7 uur slaap in 48 uur wordt je moet van :O. Zo maar eens in de auto stappen

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 05:07

Pffff blij te lezen dat ik niet de enige ben die slecht slaapt.. Lag om vier uur klaar wakker :? Tot straks! We hebben er echt zin in.. Lekker vlekjes kijken

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 05:15

Dacht dat je niet kwam chantal? Heb nu de spullen niet mee, sorry!

Lot, dat had ik met Lola in Hagestein, dat ze veruit de jongste was, en toch mooi 136 punten hoor :) (met commentaar wat negatieve momentopname was) Lola was toen 8 weken.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 05:36

mogguh

idd hooglandseweg in hagestein intikken, hoefslag is gloednieuwe weg en staat in de meeste tomtommen niet.

tis dat peerd net verhuisd is en in de lappenmand zit anders had ik hem best bij de keuring in willen schrijven, hij staat nu nml 3 minuutjes vh keuringsterrein af, mocht er volg jaar een keuring zijn in hagestein geef ik hem wel op.

kom straks ook ff buurten, alvast allemaal succes en tot later

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:53

Hier moe en voldaan weer thuis. Mavie hele mooie 2e premie, had eigenlijk 1 maand ouder moeten zijn.

Eve 1e premie met ster en dagkampioen van de merries. Hierna 3e bij centrale keuring van de cob merries!!!

Trots op mijn meiden!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 19:12

Annelot was eve degene met het western hoofdstel in en veulen aan de voet? Oude eigenaresse van mijn falco heeft volgens mij nog enkele knappe foto's van haar.
Ze was zeker een enorme knapperd!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 19:29

Ja dat is Eve idd met Mavie aan de voet.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 19:43

Vandaag was in ieder geval al meer dan geslaagd. We hebben mooie punten gegeven zien worden bij zowel de keuring als de sport. Er waren vele blije gezichten en ook de show was een succes. Het was enorm gaaf om die grote vogels zo te zien. Morgen hebben we nog een dag, deze is voor alle koudbloeden. Daarna komen de uitslagen van de sport online.

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 20:01

Zooooooooooo, dat warme bad en een goede maaltijd waren wel ff nodig :) Maar wat hebben we genoten vandaag. Supertrots op Malvin, hij heeft het zo goed gedaan vandaag. Ook hij was echt bekaf..

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 05:41

vind het gaaf lotje en eve verdiende het ook , ze is zo mooi.

was weer ff gezellig en wat leuk om veel oude bekende weer ff gezien te hebben, en wat een topweer he.

vond de roofvogels ook top, man kon superleuk vertellen, alleen mn vriendin is bang voor vogels dus die stond te shaken achter mn rug hahaha

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 08:07

Gisteren super dag gehad .
gisteren ochtend mochten we als eerste starten met de dressuur waar van ik super zenuwachtig was voor de keuring die we hadden dus dit kwam ook trug in mijn proefen waar van we 177 en 173 punten hebben gereden , smiddag op naar de keuring super spannend dit was voor mijn allemaal nieuw dus sorry leonoor als je gek van me wert hihihij nou we mochten de ring in van de groep cop ruinen waar van we daar een eerste premie en ook nog is dagkampioen zijn geworden vervolgend wert er gezegt dat we trug moesten komen die middag dus wij weer trug in de middag voor de keuring voor het nederlandskampioen schap waar van we een rubriek hadden van intotaal 6 ruinen en is het best spannend kan ik je vertellen vervolgend een steeds stapje naar voren met cooltje en tot gevolg van een super resultaat dat we gewoon Nederlandskapioen zijn geworden !!!!!
Hier zit een mega trotse baas !!!!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 09:43

Meer dan terecht hoor Ilse, hij is zo vreselijk gaaf!!