@sophie daar hadden wij het idd ook nog over ze gaan we steeds strenger kijken een eerste premie "krijg" je niet zomaar meer
Tosadog
Geplaatst: 01-07-14 12:19
Oh ik dacht juist dat er veel eerste premies waren, misschien omdat ik ook zoveel berichten voorbij heb zien komen op facebook. Maar ik denk hoe dan ook dat de kwaliteit omhoog gaat ja.
Volgens de jury verbreedt de top, hoewel het ondereind her en der ook wat lang bleef (bij deze keuring). Hoe dan ook is het niet meer zo dat je van tevoren al precies weet wie de kampioenen gaan worden, want er zijn echt meerdere kandidaten voor. Daarbij zijn de 1a premies met sprongen vooruit aan het gaan. Meer kun je straks natuurlijk lezen in het artikel in De Paardenkrant :p
Oke bedank dan kan ik het even in de gaten houden vind het toch vaak leuke artikels
Kimmej
Geplaatst: 01-07-14 17:43
joysjuh1987 schreef:
Oke bedank dan kan ik het even in de gaten houden vind het toch vaak leuke artikels
Dank je wel voor het compliment
marschwood
Geplaatst: 01-07-14 22:14
Heb de eerste premies net toevallig geteld en het waren er 36op 115 inschrijvingen.bovendien waren er ook relatief veel paardjes afgemeld nl. 27 .geen idee waarom
Viel me inderdaad ook op dat er erg veel afmeldingen waren...vreemd en wel jammer! Heb geen idee hoe het anders verdeeld is, maar vind 36 op 115 toch niet zo veel. We mogen ons bij de gelukkigen prijzen
Mika
Geplaatst: 03-07-14 02:53
Weet iemand trouwens ook of je de paardenkrant los kunt kopen, of moet je echt lid zijn? Het artikel over de hengstenkeuring heb ik van mijn buren gekregen, toen vroeg ik me dit ook al af...
Als het goed is kan je hem los bestellen. Kijk even op horses.nl. Laat maar even weten of je het kan vinden, anders informeer ik even voor je wat de opties zijn