Wie hebben er allemaal een nrps pony of paard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:32

coiyaes schreef:
Ook zou ik graag willen weten als je een nrps pony of paard heb , ben je ook lid van het stamboek ?
nee
En doe je mee aan evenementen van het nrps ?
nee
Zo nee waarom ben je geen lid ?
naar mijn idee is het nrps erg gericht op de sport, en ik ben geen sporter. Fokambities heb ik op dit moment ook niet
En waarom doe je niet mee aan evenementen ?
zie boven
En als laatste wat zou je leuk vinden dat wij organiseren waar je wel aan mee zou doen .

Ik hoop op veel reacties …..

Ik heb overigens een nrps reg a

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:09

coiyaes schreef:
Ook zou ik graag willen weten als je een nrps pony of paard heb , ben je ook lid van het stamboek ?
ja
En doe je mee aan evenementen van het nrps ?
Nee
Zo nee waarom ben je geen lid ?
Nvt
En waarom doe je niet mee aan evenementen ?
Naronia is 19 jaar en is alleen ringvulling,ga ik haar en mezelf niet aandoen. Grease is nog een Kwpn paard en is op dit moment te jeugdig voor de keuring. Mocht ze drachtig zijn en een gezond veulen krijgen gaat het veulen wel.
En als laatste wat zou je leuk vinden dat wij organiseren waar je wel aan mee zou doen .
Zou graag als extra optie vrij springen en bewegen op de keuring zien. Waarom zou je naar een keuring gaan met een goede springer maar met een wat minder exterieur???
Ik hoop op veel reacties …..

Ben tevreden over het NRPS, heb alleen op dit moment niet het materiaal om wat te betekenen op evenementen...

Ilona_Mambo

Re: Wie hebben er allemaal een nrps pony of paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:58

Hallo !! Ik heb sinds 3 dagen een mooie Nrps ruin van 7 jaar. Ik woon in de provincie Groningen en ben niet lid van de Nrps. Reden hiervoor is dat we het niet nodig vinden omdat we toch vooral recreatief gaan rijden zonder wedstrijdambities, maar opzich lijken evenementen me wel leuk (als het niet te ver weg is ). :j

Saffanah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 09:04

Ik heb een pony staan genaamd Indy ze heeft een nrps paspoort. Verder zaten er geen stamboek gegevens bij. Ze is geboren op 01-04-2011. Is iemand misschien bekend met de achtergrond van deze pony. Groetjes /3

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 09:21

Ja die heb ik toevallig ook, bewegen kan die wel...maar dochter is nog te klein voor hem en ik ben te zwaar. En hij is nog niet ingereden:o

ik ben geen lid, te duur!

hier zou ik aan mee doen:
een show at halter, schrik parcours en penny versier wedstrijden( iets kind gerichts)
later stadium een men parcours.

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:05

Ik heb zelf een nrps paard van 2 jaar oud. Zijn vader is Bodubai van Stal de Hameren en m.v is Lord Z. Super lief beest en goed karakter :P