Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Missouri"]
[quote="ceasario schreef:Citaat:Wel heb ik er een hekel aan als iemand met zulke onzinnige theorieen en halfbakken foto's van een bewegingsmoment iets probeert te bewijzen wat niet eens kan.
Iets duidelijker i.v.m. het verwisselen van personen.
Lovely schreef:Anna, ik heb nog een conclusie voor je:
4. er zijn beduidend meer paarden evenwichtig gebouwd dan verondersteld. Laten we er van uit gaan dat het niet evenwichtig gebouwde paard een uitzondering is.
Anna42 schreef:Nee dat doet Anna niet omdat Anna weet dat er verschil in de beenzetting
is tussen de draf en de galop!
Landt jij in het vervolg maar als je loopt en rent op je hakken en ga eens kijken hoe lang je dat volhoudt.
Missouri"]
[quote="Anna42 schreef:Nee dat doet Anna niet omdat Anna weet dat er verschil in de beenzetting
Landt jij in het vervolg maar als je loopt en rent op je hakken en ga eens kijken hoe lang je dat volhoudt.
ceasario"]
[quote="sarabande schreef:Over lezen gesproken er staat uiteindelijk zijn het de fokkers en gebruikers die uitmaken..... etc
Bucephalus"]
[quote="Missouri schreef:
Ook jouw paarden staan op 1 voorbeen in een bepaald moment van de draf (want daar ging het hier over).
Missouri"]
[quote="LouNa schreef:allemaal foto's van veschillende paarden hun beenzetting na de sprong.. en wat kunnen wij hieruit concluderen?
petraaken schreef:Zucht, Anna ik heb met alle mogelijke denkpatronen een paard proberen te zien die loopt zoals jij zegt dat een paard loopt maar mijn hoofd wil dat echt niet zien. Graagvan de paarden die zo lopen zoals jij zegt of nog beter videofilmpje graag. Want ik snap er echt niet veel meer van.
Missouri"]
[quote="Anna42 schreef:Nee dat doet Anna niet omdat Anna weet dat er verschil in de beenzetting
Missouri"]
[quote="petraaken schreef:Zucht, Anna ik heb met alle mogelijke denkpatronen een paard proberen te zien die loopt zoals jij zegt dat een paard loopt maar mijn hoofd wil dat echt niet zien. Graagvan de paarden die zo lopen zoals jij zegt of nog beter videofilmpje graag. Want ik snap er echt niet veel meer van.
Missouri"]
[quote="Bucephalus"][quote="Missouri schreef:
Ook jouw paarden staan op 1 voorbeen in een bepaald moment van de draf (want daar ging het hier over).
Anna42 schreef:[De tweede groep wordt door de eerste groep als malloten gezien omdat ze proberen na te denken over wat goed is voor een paard en wat de natuur bedacht heeft. Waar je samen met het paard als ruiter een resultaat kunt behalen dat fysiek geen afbreuk doet aan het paard maar zijn algehele constitutie, welzijn en levensduur bevordert.
[/quote]