Na onze Djim die tijdelijk "uitgevallen" is : [MD] Vreselijke hoest en benauwdheid :'(
Nu dus ook wat probleempjes met Pride.
Niet ernstig in die zin van ernstige gezondheidsproblemen.
Maar hij heeft plots weer heel erge last van rasp.
Had hij eerder al, blijkt hij ook enorm aanleg voor te hebben, maar het was goed onder controle.
Zijn sokken zijn sinds hij hier gekomen is (kwam volledig geschoren hier aan vorig jaar augustus) enorm gegroeid.
Hij staat er super mee !
Jammer genoeg moeten ze er nu op aanraden van de DA weer vanaf, ik kan wel janken
Verder is hij op het moment niet echt vooruit te branden, voelt zich wat futloos.
Daarvoor heeft hij poeder van de DA gekregen om onder het voer te mengen, zou hij zich redelijk snel beter op voelen, mengeling van supplementen.
Raar, want ik dacht dat hij voldoende uit zijn voeding zou halen.
Maar goed, we wachten even af hoe het verder verloopt.
Voor de rest merk je niets aan hem, hij is nog even ontdeugend, ziet er niet ziek uit, geen diarree, goede eetlust, mooi blinkende vacht.
Hij heeft wel net heel erg lopen verharen en misschien dat hij daar teveel energie in gestoken heeft, ik weet het ook niet meer.
Als de supplementen hun werk niet snel doen, wil ik dat er bloed getrokken wordt.
Hoe gaat het nu met hem?
Bart heeft er nu in de winter ook wel meer last van, zijn sokken zijn nu ook aardig lang aan t worden. Als hij echt wondjes krijgt en de korsten erger worden gebruik ik groene leem, dat helpt aardig goed. En in de tussentijd probeer ik de korstjes uit de haren te halen zodat het niet zo trekt. Hij vindt dat gelukkig niet zo vervelend. Is het niet een idee om alleen het bovenste stuk van de sokken te scheren? Daar waar de korsten op de huid zitten?

is hij alweer lang geworden?