Zag haar ook voorbij komen inderdaad :-( voor een prijs die meer richting de huidige "markt" gaat vermoed ik..
Keeva
Geplaatst: 11-06-13 14:57
Ze staat inderdaad nog te koop, de koop is niet doorgegaan .... Heb me ėrg vergist in iemand en dat doet pijn ... Dat verdient deze lieve meid niet. Mensen die écht geïnteresseerd zijn in het verhaal (en niet alleen nieuwsgierig ...) mogen me een pb'tje sturen.
Even los van de hele discussie, ik heb dan ook niet heel veel verstand van tinkers. Wij hebben een tinkertje (aan de kleine kant) op de manege staan, bij ons gekomen toen hij 9 was, heel fijn te rijden, (naar mijn idee zelfs soms te goed op de hulpen voor een manegepaard) wel alleen voor gevorderde ruiters (doordat hij zo goed op de hulpen staat en beginners soms een fout signaal kunnen afgeven (alleen buitenbeen geven bij drijven, dan moeten we toch van de hoefslag af?)).
Maar even terug te komen op de prijs. Als negen jarige voor 1250 euro gekocht.. Paard is lichamelijk goed, kan ook voor de kar en heeft geen jeuk (lees zomereczeem etc.)
hi ik bemoei me verder niet over de prijs van tinkers, heb ik geen verstand van maar ik ben nu op zoek, en ik krijg soms van die aanzoeken van vandaag ophalen voor 800 euro.
maar nee dat vertrouw ik ook niet. liever langer zoeken en meer betalen voor een gezond paard.
verder wil ik ook zeggen dat sommige van jullie wel hart op elkaar reageren. mag wel wat vriendelijker allemaal, word er bijna bang van! ha ha.