Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zijn kwaliteit is onder andere het fijne, nuchtere karakter. Pletje123 schreef:Zijn er nog Bokkers die vandaag of morgen in Ermelo te vinden zijn?
Ik kan mij herinneren dat er voorgaande jaren een topic was over het verrichtingsonderzoek en dat men elkaar dan op de hoogte hield van de bevindingen. Dat is er nu niet volgens mij.. is de interesse minder?
Dees schreef:Eigenaren willen gewoon geen mindere punten horen, laat staan via Google opzoekbaar.
Maar of dat terecht is? Nee.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Meningen zijn altijd juist.
Je moet ze zien voor wat ze zijn, namelijk meningen.
Onjuiste meningen bestaan niet: iemands mening is gewoon altijd juist voor de eigenaar van de mening.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is heel wat anders.
Teksten op internet verdwijnen nooit. Gisteren hoorde ik op de tribune ook weer flauwekul voorbij komen.. en dat was overigens niet over mijn eigen hengst.
Maar ik heb geleerd om zoveel mogenlijk te luisteren naar ervaren fokkers/sporters, te kijken naar het paard zelf en vervolgens met die informatie mijn eigen mening te vormen. Het KWPN biedt zoveel mogelijkheden om overal een kijkje te nemen. Maak daar gebruik van en kon achter die computer vandaan
Mosh schreef:Die meningen verdwijnen weer of worden alleen in eigen kring verspreid. Het probleem met Bokt is dat er nogal veel leken zijn, die zelf nog te weinig kennis en ervaring hebben om een eigen mening te vormen en daarom meningen van anderen overnemen alsof het hun eigen mening is.
we zijn het gewoon niet eens met elkaar. Mosh schreef:Een mening moet absoluut kunnen, soms is het ook handig om een mening te lezen over iets dat je zelf misschien nog niet was opgevallen. Maar moet dan wel als mening gebracht worden en niet: hengst X geeft kromme benen.
Precies.