Blister, voor dit soort opmerkingen is het knopje met het rode uitroepteken. Met name snap ik de opmerking in dit topic zelfs niet eens, maar goed. Ik heb geen zin op een op zichzelf goed topic om zeep geholpen zien worden door dit soort opmerkingen, met name als dat het eerste is dat je in dat topic te zeggen hebt. Voor je het weet hebben we weer pagina's vol met wie wat wel of niet mag zeggen.
Reakties gaarne per PB of per uitroepteken, niet in dit topic.
ceasario
Geplaatst: 13-11-03 19:57
Als je zo graag Inschallah terug wil fokken, moet je eens gaan naar Gestion Priamus Z ,gereden door Vincent Voorn.
Te vinden in de Delmare.
Maar je houdt niet van springen?
fokfanaat
Geplaatst: 14-11-03 00:25
ceasario schreef:
Als je zo graag Inschallah terug wil fokken, moet je eens gaan naar ?
Ook niet alles van inschallah is zo charmant!
ART_UMA
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 11:56
Ik ben inderdaad zelf niet zo'n springer, hoewel ik een cross wel leuk vind.
De gang van zaken was: Mijn merrie is van Variant x Uniform. Blijkbaar zijn er een aantal goede veulens gefokt uit die combinatie met rubinstein. Dus ben ik gaan kijken naar hengsten met Rubinstein. Kwam ik uit bij Rubiquil (nog een keer Eros) en Rohdiamand (mv Inschallah). Toen ook maar eens verder gezocht op inschallah .... Trakehner met Inschallah en Pancho .... tig x LotusVIII en Denouste ... topic.
Het nadeel wat ik zie in de combinaties met veel AA en mijn merrie is naast de maat het bevestigen van het huidige fenotype (klinkt alsof ik er verstand van heb) van mijn merrie op een paar punten waar ik juist verbetering wil.
Voorlopig staat Rubiquil voor de Rubinsteins hoog op m'n lijstje net voor OO7.