Lowina vervangt Hascal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:08

saluut schreef:
Hahaha nee jaloers niet! Kom je soms ook mee stappen in hilversum vanavond? Hahaha kijken of ze jou als gemiddelde tukker ook in je schulp kan laten kruipen Haha! Haha! Haha!


ook al zo'n aanname-dame, wie zegt dat ik een gemiddelde tukker ben? Ik ben nog introverter dan dat. Als mijn partner mij niet versierd had, was ik nu nog alleen geweest. Heb het vroeger wel geprobeerd, maar als ik dan al te sterk aandrong waren gek genoeg heel veel vrouwen opeens lesbisch, erg vreemd.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:10

Rinske schreef:
Als jullie het dan ook nog eens een beetje in de richting van Ontopic konden houden Tong uitsteken
En ik ben geloof ik een van de weinige mensen hier die de kleur roan wél mooi vind Haha!


Okay Rinske, je hebt gelijk. Ik had vroeger een vriend en die heette Roan en die ging heel vaak vreemd. Later kwam zijn vriendin erachter, die heeft het uitgemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:11

Volgens mij vind je introverte mensen ook wel in deze omgeving hoor.

En extroverte mensen vind je ook wel in tukkerland ( zeg ik als geboren tukker)

Roan mooi??? Bij een man of een paard Rinske?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:12

Excuseme schreef:
Okay Rinske, je hebt gelijk. Ik had vroeger een vriend en die heette Roan en die ging heel vaak vreemd. Later kwam zijn vriendin erachter, die heeft het uitgemaakt.



*proest* kruip weer op de stoel............. Lachen Lachen Lachen Haha! Haha! Haha!

Was dat toevallig een Ierse meneer Excuseme?

En wat zal jij het zwaar hebben gehad vroeger met het versierwerk zeg.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:13

Voor versierwerk ga je toch naar een feestwinkel?

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:16

En wat zal jij het zwaar hebben gehad vroeger met het versierwerk zeg.[/quote]

Nou, dat is nog een understatement. Ik was vroeger dermate lelijk, dat wanneer ik huilde, mijn tranen over mijn rug liepen, om maar eens iets te noemen. Mijn vader zei ook altijd; volgens mij hebben ze bij jou vroeger het kind weggegooid en de nageboorte gehouden. Maar ik moet zo weg;saluut heeft me gepbt, ze wil me mee hebben naar Hilversum.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:18

Pipo schreef:
Volgens mij vind je introverte mensen ook wel in deze omgeving hoor.

En extroverte mensen vind je ook wel in tukkerland ( zeg ik als geboren tukker)

Roan mooi??? Bij een man of een paard Rinske?


Uh, paard. Sorry Haha!
Vidn het alleen vos kleurig mooier dan bruin, maar goed, ik zeg niks meer, want ik wordt hier volgens mij totaal uitgelachen Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:22

Excuseme schreef:
En wat zal jij het zwaar hebben gehad vroeger met het versierwerk zeg.


Nou, dat is nog een understatement. Ik was vroeger dermate lelijk, dat wanneer ik huilde, mijn tranen over mijn rug liepen, om maar eens iets te noemen. Mijn vader zei ook altijd; volgens mij hebben ze bij jou vroeger het kind weggegooid en de nageboorte gehouden. Maar ik moet zo weg;saluut heeft me gepbt, ze wil me mee hebben naar Hilversum.
[/quote]


Haha! Haha! Haha!

Zelfspot?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:23

Excuseme schreef:
Het een sluit het ander niet uit, je kunt je leven lang aan een en dezelfde partner gerelateerd zijn, maar de opwinding ergens anders halen. .


Dat noemen ze in paardentermen meen ik éen "schouwprotocol".

Anne_GTI

Berichten: 18209
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:26

Ik ben nu ineens heel nieuwsgierig waar Pipo uithangt als ze naar Zwolle gaat.... En of mijn man daadwerkelijk nachtdienst heeft.... (grapje)

Zal zo eens even gaan SMS-en met zijn collega of hij er wel is.... Krijg je ook leuke verhalen van, stel: je belt naar het werk van je man, krijgt een andere collega aan de telefoon, man is niet op zijn plek en je vraagt naar een andere collega. Collega die de telefoon opnam roept andere collega met de woorden: "hier, je maitresse aan de lijn" en collega pakt vervolgens telefoon over met de woorden: "Dag Annemarie"
Zo komen de verhalen dus de wereld in... Overigens is de collega van mijn man de man van mijn beste vriendin. (vatten jullie het allemaal nog?)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:26

Maar doen ze dat meestal niet met een ruintje? Haha!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:32

annegti schreef:
Ik ben nu ineens heel nieuwsgierig waar Pipo uithangt als ze naar Zwolle gaat.... En of mijn man daadwerkelijk nachtdienst heeft.... (grapje)

Zal zo eens even gaan SMS-en met zijn collega of hij er wel is.... Krijg je ook leuke verhalen van, stel: je belt naar het werk van je man, krijgt een andere collega aan de telefoon, man is niet op zijn plek en je vraagt naar een andere collega. Collega die de telefoon opnam roept andere collega met de woorden: "hier, je maitresse aan de lijn" en collega pakt vervolgens telefoon over met de woorden: "Dag Annemarie"
Zo komen de verhalen dus de wereld in... Overigens is de collega van mijn man de man van mijn beste vriendin. (vatten jullie het allemaal nog?)


Annegti, ik wil je niet bang maken, maar het schijnt vooral in nachtdiensten er vaak wild aan toe te gaan, zelfs mannen onderling. En met een sms, achterhaal je echt de verblijfplaats niet van iemand Lachen

E ja, ik ken ook die gein op het werk. Ik had vroeger nog wel eens de gewoonte om, op het moment dat een vrouw belde voor een mannelijke collega doodleuk te zeggen, dat ie vrij was. En dat ie elke week op dat tijdstip vrij was. En op de vraag of ik wist wat ie dan deed zeggen, Nee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:40

annegti schreef:
Ik ben nu ineens heel nieuwsgierig waar Pipo uithangt als ze naar Zwolle gaat.... En of mijn man daadwerkelijk nachtdienst heeft.... (grapje)

?)


Lekker forum dat bokt, op bloedlijnen topic word ik beschuldigt van valsheid. En hier van het feit dat ik getrouwde mannen nachtelijke pleziertjes verschaf.

Vorige week nog wezen stappen in zwolle trouwens, was erg gezellig.

Excuseme............das het toppunt van valsigheid, wel grappig trouwens!!!!

Anne_GTI

Berichten: 18209
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:42

Hahahaha. Klopt wel wat je zegt. Ken er ook wel voorbeelden van.
Wat dacht je bv. van twee collega's die spoorloos waren tijdens de nachtdienst en toevallig op de bedrijfsbrandweerauto lagen toen de brandweer moest uitrukken??? Of een collega die een andere collega altijd aflost en die tijdens zijn werktijd niet lekker wordt en naar huis gaat en in de slaapkamer zijn collega die hij net had afgelost weer tegen kwam.Oei, ik ga wel erg oftopic... maar wel humor.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:44

annegti schreef:
Hahahaha. Klopt wel wat je zegt. Ken er ook wel voorbeelden van.
Wat dacht je bv. van twee collega's die spoorloos waren tijdens de nachtdienst en toevallig op de bedrijfsbrandweerauto lagen toen de brandweer moest uitrukken??? Of een collega die een andere collega altijd aflost en die tijdens zijn werktijd niet lekker wordt en naar huis gaat en in de slaapkamer zijn collega die hij net had afgelost weer tegen kwam.Oei, ik ga wel erg oftopic... maar wel humor.


Nee, je gaat niet offtopic, is precies wat er met Faldo en Farmer gebeurde.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:46

annegti schreef:
Hahahaha. Klopt wel wat je zegt. Ken er ook wel voorbeelden van.
Wat dacht je bv. van twee collega's die spoorloos waren tijdens de nachtdienst en toevallig op de bedrijfsbrandweerauto lagen toen de brandweer moest uitrukken??? Of een collega die een andere collega altijd aflost en die tijdens zijn werktijd niet lekker wordt en naar huis gaat en in de slaapkamer zijn collega die hij net had afgelost weer tegen kwam.Oei, ik ga wel erg oftopic... maar wel humor.


Uhuh, uitrukken, yeah right, volgens mij werd er iets heeeeeeel anders uitgerukt
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:48

Rinske schreef:

Uhuh, uitrukken, yeah right,
volgens mij werd er iets heeeeeeel anders uitgerukt

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig



Haha! Haha! Haha!

En zodra het dirty word is Rinske weer actief in een topic

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:48

Rinske Haha! Haha! Tong uitsteken

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:50

Rinske past zich heel snel aan als de cultuur verandert.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:51

He Greetje, wat zijn jouw vreemdgaan ervaringen, je zit wel stiekem mee te geinen, maar hebben nog niks van jou gehoord.

Anne_GTI

Berichten: 18209
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:51

Nou, de brandweer stond misschien te rukken bij het zien van het tafereel maar hun waren daadwerkelijk aan het n**ken

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:51

~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:52

Pas 20 en dan al zo de verloedering in geholpen.......... Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:53

Excuseme schreef:
He Greetje, wat zijn jouw vreemdgaan ervaringen, je zit wel stiekem mee te geinen, maar hebben nog niks van jou gehoord.


Ach moeders gooit vanavond de remmen los maar de rest hou ik nog even voor me. Haha!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:54

joshua schreef:
~~}>


Jeetje, krijgen we er ook nog een sado-masochist bij, nou wordt het helemaal spannend.