indriss schreef:Hip By JohnsonHot Like DaddyHot BrownyAls ik uit deze 3 moet kiezen zou ik Hot Browny kiezen.Hotshot?
De meesten vinden tot nu toe Hip By Johnson het leukst.Stemmen tellen doe ik tot maandag en dan komt er een beslissing.He s Hot is ook wel apart,maar daarmee blijf ik twijfelen.
He's Hot vind ik ook wel erg leuk. Succes met maken van een keuze. Misschien twee papiertjes maken met naam erop en veulen zelf laten kiezen
Evelijn schreef:Misschien twee papiertjes maken met naam erop en veulen zelf laten kiezen Haha leuk idee!Wel foto's maken hoor! Dat wil ik zien
Hoeveel letters mag de naam zijn? Want na even denken en kijken dacht ik aan he's hotter than johnson succes met het kiezen iig!
Wat een knap veulentje, ik vind Hakuna Matata een leuke naam!En van de drie namen uit je lijstje zou ik voor Hot Brownie gaan.
ja ik ga straks 2 papiertjes maken met Hip By Johnson en Hot BrownyHij mag zelf kiezen hahahahGoed idee evelijn
Oh ik ben benieuwd wat hij gekozen heeft....... en er komen echt veel leuke namen voorbij!Laat je snel weten en zien wat hij gekozen heeft?
na een half uurtje twijfelen heeft hij toch gekozen.Hij ging 2 x naar Hip By Johnson.Dus dat is zijn naam geworden
Oh wat schattig die foto's !!En natuurlijk gefeliciteerd hoop dat je blij bent met zijn keuze hihihihi