als het hier nog niet gaat sneeuwen dan komen we. Het erf is weer mooi schoon en de wegen ook. Nu maar hopen dat het zo blijft!
Jaan81
Geplaatst: 07-02-12 19:05
Ik weet nog niet wat ik ga doen, ligt ook aan iemand anders...Sinds vrijdag niet meer kunnen rijden, dus gran zal hij wel helemaal zijn, maar dat kan ook positief uitpakken, haha Op zich is het geen probleem voor hem om dan een Bproef te lopen, dan rijd ik kort in. Nou ja, kort fanatiek en lekker veel stappen.
Knoop is net al doorgehakt: we gaan niet. Tis toch ruim 75min rijden en vinden t niet verantwoord (ivm kryddgro eventuele sneeuw, etc.etc) Dus we gaan verstandig zijn en niet meedoen....Echt ontzettend jammer! :'(
die van mij is nu een tijdbom,en ik kan niet eens met de trailer weg omdat we een stukje omhoog moeten en er lig allemaal nog sneeuw en ijs bij ons,wassen kan ook niet,het is veelste koud en de wasplaatsen zijn bevroren
ik had gemaild of het verzet werdt maar dat was niet zo makkelijk zei ze ivm jury's accomodatie en knhs.. van de M2 t/m L1 niet heel veel afmeldingen geweest geloof ik...
Ik sta er nog op en moet er ook nog van af, dat betekent al 4 combinaties minder
Pauk
Geplaatst: 10-02-12 11:46
Maar zo is er altijd wel wat, na de dooi gaat het ook weer vriezen en dan is er ook wel weer wat met trainingen. Dus ze hebben groot gelijk dat het door gaat en dan is het jammer maar helaas voor de mensen die niet kunnen komen