@Atent: zo dat is zeker toevallig yvon!! je had vast de fotows ook al op hyves gezien.. thnx iig..!!@Daissos: thnx..!!
iemand in het andere topic vroeg erom dus zal het hier ook gelijk plaatsen...Sirana haar geboortekaartje hihi
@Atent: thnx ..! kleine update, sirana 3,5 weekbtje slechte kwaliteit, met m'n digitale camera gemaakt maar stond op ingezoomd
@Celesta: thnx ..!! @Gitje: hahaha ja idd, mams rent haar overal achterna...sorry kan het niet laten... nog wat fotows die mn vriendin vanochtend had gemaakt!deze vond ik gewoon leuk omdat bo zo'n mooi koppie heeft hihibobo is het draven ook nog niet veleerd gelukkig!
Op 1 foto lijkt ze op Don Bosco vind ik! Ben benieuwd of ze daar uiteindelijk op gaat lijken of toch anders ontwikkeld. Mooi is ze hoor!
@Marjolein: dankjeeee..!! hihi lief van je!@Shanna: thnx ... die ken ik niet geloof ik, mar... foto????ik had trouwens ook wat foto's naar ellis gestuurd! hihi
Ddees schreef:Wat een super mooie veulentje! Dat wordt echt een eye-catcher als ze straks groot is!thnx!!
Sirana fotows..!! Bijna even groot Sirana & Rossie aan het spelen in het landaf en toe even kijken wie het hardste gaat!Dat was het weer