P.R.E. Kleding e.d.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:38

retivi schreef:
Ook willen we een lijn voor friezen gaan maken en wie weet wat er nog meer allemaal komt! :D

En Lusitano's!

Net als Renate draag ik hem ook aan een stuk door!! Zoals ze al zei; het had wel wat voeten in de aarde, wat een klus!
De afbeelding bijvoorbeeld moest wel flink wat vereenvoudigd, want een borduurmachine kan dat niet aan. Maar het is echt wel mooi geworden.

Voordeel is, nu het borduur ontwerp af is, kan het ook overal op, je hoeft niet steeds weer die hele puzzel door.
Bodywarmers zullen er dus spoedig achteraan komen.

Het borduren is echter niet goedkoop (duurt met de machine al 2 uur + veel garen), maar het is wel kwaliteit, er is heel goed garen gebruikt, dus dat gaat lang mee.

Trailerstickers is overigens ook geen probleem, heb ik al even geinformeerd.

Angela

Re: P.R.E. Kleding e.d.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:46

Ben heel benieuwd naar welk formaat trailersticker wat gaat kosten :j

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:48

Wat een leuk idee! Ben benieuwd naar de foto,'s. Komen ze ook voor cruzado's haha geintje....

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:49

Gaaf hoor!! Ik ben echt zo benieuwd naar hoe de jas geworden is!!!
En is de jas waterdicht, ook na het borduren..? Wat zou de prijs gaan worden van een jas en hoe dik is deze (winter/zomer)....? Ohja en hoe vallen de maten..? Ik heb meestal 38, maar door mijn armen zijn mijn mouwen wel eens te kort waardoor ik een 40 moet nemen.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:05

Ze zijn er in de maten s,m,l,xl en xxl in mannen en vrouwenmodel (mannenmodellen hebben langere mouwen dan vrouwenmodellen, maar zijn wel minder getailleerd). Ze vallen gewoon normaal, bij niet passen kan je hem natuurlijk weer ruilen.
Het is een tussenjas kwa dikte. Een water-/ winddichte stof met een fleecevoering aan de binnenkant en reflectorlijntjes op de zakken voor in het donker.

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:17

Cyrina schreef:
Ze zijn er in de maten s,m,l,xl en xxl in mannen en vrouwenmodel (mannenmodellen hebben langere mouwen dan vrouwenmodellen, maar zijn wel minder getailleerd). Ze vallen gewoon normaal, bij niet passen kan je hem natuurlijk weer ruilen.
Het is een tussenjas kwa dikte. Een water-/ winddichte stof met een fleecevoering aan de binnenkant en reflectorlijntjes op de zakken voor in het donker.

Super thanks!! Ik wacht de foto's in spanning af.... :D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:40

Wat een leuk idee zeg!!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:52

Nou toch alvast maar wat foto's.... Niet buiten want het is zo somber, dus maar even op een paspop;

Afbeelding

Afbeelding

En het reflector effect (het zijn die dunne grijze lijntjes op de jas, gewoon tijdens daglicht vallen ze amper op, zelfs mooi effect, maar in het donker met de lamp er op, dan zie je ze heel goed;

Afbeelding

Zoals we al zeiden; het borduren is niet goedkoop en de jassen zelf kosten ook wel iets, de prijs voor de jassen is 109,95 excl. verzenden (ophalen mag ook).

Ze zijn dus waterdicht, winddicht, hebben een fleece voering aan de binnenkant, zit reflectie op, ritssluiting aan de voorkant, met drukknopensluiting er weer overheen, 2 zakken met rits aan de voorkant, een telefoonbinnenzak en een koptelefoonbinnenzak en 2 extra drukknopen, te wassen in de wasmachine op 30 graden. te verkrijgen in de maten s,m,l,xl en xxl in vrouwen of mannenmodel.
We hebben een kleine voorraad.

We hopen dat jullie ze mooi vinden!

Bestellingen via Cyrina of Renate (retivi) per pb.

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:28

Ik vind de jas erg gaaf geworden!!! +:)+ Leuk, leuk, leuk.... :D
Nog een vraagje hoe doen jullie het ruilingen of als je de jas in het echt tegen vind vallen, geld terug min de verzendkosten uiteraard...?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:48

Oh als dit ook te maken is voor eigenaren van Friezen meld ik me meteen aan _/-\o_ Mooi zeg!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:29

Madieke schreef:
Ik vind de jas erg gaaf geworden!!! +:)+ Leuk, leuk, leuk.... :D
Nog een vraagje hoe doen jullie het ruilingen of als je de jas in het echt tegen vind vallen, geld terug min de verzendkosten uiteraard...?

Klopt. Geld krijg je terug/ of maat omgeruild, alleen verzendkosten is voor je eigen rekening. Bij ons langskomen om te passen/ kijken kan natuurlijk ook.

Aranel; voor Friezen is geen probleem. We moeten alleen wel weten of er afname voor is, want het kost best veel om alleen al te ontwikkelen hebben we gemerkt :+ Maar ja, wie A zegt moet B zeggen ;)

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:52

Mooie jas zeg!!!
Maar is het nu een winterjas of meer een overgangsjas zeg maar?
En ook te bestellen zonder de tekst dus alleen paardenhoofd??

HerosCaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:14

Wat een geweldge jas. Heb al een kleine hint gegeven aan mijn familie, dat ik nu wel weet wat ik voor mijn verjaardag wil hebben. :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:52

Het is een tussenjas, dus uitstekend geschikt voor dit weer!
Bedankt voor de leuke reacties!
Mooney, die hebben we niet standaard liggen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:28

Nou ik weet zeker dat hier wel animo voor is, ook bij de friezen! :j
Heb zelf ook een keer een topic geopend of er dergelijke kleding was, en toen kreeg ik ook reacties van mensen die ook zoiets wilden :j

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:09

quintusgl schreef:
Wat een leuk idee! Ben benieuwd naar de foto,'s. Komen ze ook voor cruzado's haha geintje....

Alleen het hoofd, zonder tekst?? Mooney hier vroeg er ook om, die moeten dan wel apart gemaakt, maar is wel mogelijk.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:18

Cyrina schreef:
quintusgl schreef:

Alleen het hoofd, zonder tekst?? Mooney hier vroeg er ook om, die moeten dan wel apart gemaakt, maar is wel mogelijk.

Ja klopt. Ik heb geen Spaans paard maar vind ze overigens wel geweldig hoor!!!! Maar om nou met pre op mijn rug te lopen terwijl ik een mooie tinkermerrie heb vind ik ook zo wat }:0 En de tekening van het paardehoofd vind ik prachtig!!! Net als de jas trouwens.

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:24

Ik vind het logo van lg ancce juist zo mooi, en in die kleuren :j die groot op de achterkant en dan klein op de borst aan de voorkant <3

Heb je dit borduursel zelf getekend? mooi hoor!

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:27

Ik vind ze ook geweldig :) Als ze niet te veel kosten en het mogelijk wil ik er best wel één met enkel het paardenhoofd, ik nl. ook geen PRE :+

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:28

Haha wel met tekst maar dan......."nep-pre" of gewoon cruzado, nee hoor.......ik doe gewoon alsof ze echt is ;-)

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:31

Haha, is een beetje moeilijk met een draver ;) Anders geen probleem :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:50

We hebben het borduurontwerp laten maken door een kunstenares. Je mag namelijk niet zomaar afbeeldingen van een ander vermeerderen. Vandaar dat we ook niet zomaar het logo van de ANCCE mogen pakken.

Quintus; ik heb naast de PRE's ook 2 Cruzado's en ik ga toch ook niet van jas ruilen als ik met hun bezig ben, haha Voor een Tinker en een Draver is het een ander verhaal. Als mensen echt serieuze interesse hebben voor alleen het hoofd, pb me dan even.

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:52

Ik zag dat jullie een advertentie hebben gemaakt van de jas, vind hem erg leuk maar helaas voor mij te duur.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:18

Loversyl, jammer.
We gaan wel ook polo's, petjes, dekjes etc laten maken.
Het assortiment wordt dus nog uitgebreid met artikelen die ook wat lager in prijs zijn.
Dan kun je ook als trotse eigenaar of liefhebber de PRE promoten met een iets kleinere beurs!
Zodra deze producten (bijna) klaar zijn volgt hier natuurlijk een melding van hier in het topic!

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:59

Hier dus ook een friezen gek!
Ben benieuwd hoe de jassen e.d voor friezen gekken er uit komen te zien!
Heb wel interesse.

Aranel schreef:
Nou ik weet zeker dat hier wel animo voor is, ook bij de friezen! :j
Heb zelf ook een keer een topic geopend of er dergelijke kleding was, en toen kreeg ik ook reacties van mensen die ook zoiets wilden :j