Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yvonnepuntnl schreef:Ik heb wel foto's gemaakt, maar niet zo heel veel. Wel van bijna alle paarden. Ik denk dat ze morgen op mijn site staan.
Omdat ik fan ben laat ik er 1 alvast zien:
Jord schreef:Ik heb er geen merrie voor maar mij hij spreekt mij het meeste aan, sowieso vond ik hem het beste paard wat ik woensdag gezien heb, helaas veel hengst en veel spanning.
s0173957 schreef:Idd, als je daar de buiging van koot bekijkt... gezond kan dat niet zijn voor z'n pezen..
Wat niet wegneemt dat het er superspectaculair uitziet natuurlijk.
finley schreef:ik was er live,
verder zag ik enkele leuke paarden die in mijn ogen geen aanwinst voor de fokkerij zijn maar erg goede paarden kunnen worden elk op hun manier: Bojengel, Amazing Star en jawel Arlando
en als je niet houdt van rijden dek dan met de Sandreo Adamo, als hij op zijn vader lijkt heb je alvast een plaatje op stal
Frenka schreef:Finley; bedankt voor je verslag.
Zoveel mensen, zoveel wensen en wat de 1 mooi vindt, vindt de ander niks.
Kwaliteiten hebben ze allemaal, anders waren ze ook niet goedgekeurd. Tussen kwaliteit en Kwaliteit zit echter ook nog veel verschil en wat er bij de ene op jonge leeftijd al uitkomt, komt er bij de ander pas jaren later uit.