o dat is heeeeeel herkenbaar. Eerst de stal niet uitwillen en dan een looplust van hier tot ginder hahaha! Die van mij is wel koppig en een echte dame maar ze gaat nu goed vooruit. Loopt ook al balkjes onder de ruiter etc. Een paard dat echt vertrouwen moet krijgen in haar ruiter maar een ontzettend lief beest! Succes en houdt ons op de hoogte!
Hele tijd geleden had ik nog beloofd om een filmpje of foto's te plaatsen van mijn Wender R: Chocolate Cookie.. gezien ik niet zo fanatieke "bokker" ben , (sorry)! ben ik dat vergeten..
Maar bij deze een filmpje van Chocolate Cookie, voor het eerst op oefenparcours. Het stond wel belachelijk laag, maar ik was al blij dat ik rondkwam! pfff..
yep... bijv. gewoon netjes stilstaan onder het zadel lukt nog steeds niet echt..alleen als Cookie weet dat we klaar zijn met trainen en ik af wil stappen.. nou dan kan hij heeeel stil staan!
De fokker kon mij ook vertellen dat Cookie als veulen ook geen geduld had, en als het hem allemaal te lang duurde hij ontzetten ondeugend werd
wat herkenbaar!!! Die van mij krijgt nou ook zo'n "ik sta lekker niet stil" periode. Heel handig in de dressuurring....
Amika123
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 13:27
Nog nieuws in Wender-land? Er zit zoveel energie in mijn merrie dat ik haar even terug heb moeten zetten in het voer. Nu is ze gelukkig beetje beter te rijden maar nog steeds super gevoelig. Hebben jullie paardjes dat ook? Ze is wel super super super braaf en heeeeeeel slim!
Billy
Geplaatst: 08-03-15 17:56
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af of jullie de Wenders nog hebben. Ik heb nu 2 jaar een Wender R x Velusinus merrie.