wilde wouter niet bekritiseren he ti's een toppertje! maar goed, dan zou wouter ook geen haf moeten zijn.. rare wereld!
Vandaar ook mijn tekst!! Vind het echt belachelijk het is toch juist de verschillen ook beetje laten zien en toch samen een zijn. Tenminste zo zie ik het! Vind het ook altijd een fijne sfeer!
Inmiddels al mail? anders www.corinaplat.nl/IMG_5054.JPG Oid. nummer van de foto van Lilian die je leuk vond. en had die standfoto ook geupload op dezelfde manier, maar weet dat nummer niet. zit nu op telefoon.
sanowa
Geplaatst: 03-10-10 23:18
@ Bitje, kun je niet aantonen met je paspoort dan Bijou een echte haflinger is dan?
Mijn verslagje dan even.
Eerste proef ging echt lekker vond ik, vooral de eerste helft liep ze lekker ontspannen. Tweede proef ging slecht.. Sam begon te hoesten en ze deed haar hoofd dus naar beneden en bleef even hoesten dus toen was ik haar helemaal kwijt, kon haar niet echt lekker meer bij elkaar rijden. Maar goed, eerste proef 177 en tweede proef 180
Ben dus wel tevreden! vond het een erg leuke wedstrijd, en goed georganiseerd!
_Bitje_
Geplaatst: 04-10-10 14:11
ja dat hebben we ook gedaan, maar daar staat alleen haflinger en geen ouders. ze wouden het alsnog amper geloven
_Bitje_
Geplaatst: 04-10-10 14:17
eentje van Beau en mandy (van dieuwkee @ bokt)
HaffieIngrid
Geplaatst: 04-10-10 16:13
wat een onzin inderdaad, je ziet toch zo dat het gewoon een haflinger is! heb zelf ook wel staan met 100% haflingerbloed die nog minder op een haflinger lijken! en dan zouden ze inderdaad nog veel meer haflingers die meedoen aan deze haflingerwedstrijden niet mogen laten starten. helaas waren wij gister niet van de partij, maar beilen zijn we er zeker bij:)
Leuke foto Lotte! Als ze Beau afkeuren op zijn donkere kleur en manen en weet ik veel wat dan snap ik niet dat ze Shania en Ninthe ook als volle Haf zien..
Over 2 weken weer wedstrijd, we moeten er weer inkomen en het gaat nog niet weer zoals eerst. Maargoed was wel tevreden uiteindelijk over gisteren. Pony heeft het super gedaan .
ja ik vond dat matje ook vet leuk dieuwke doe de volgende keer maar weer los, want had 2 zevens volgens mij gunden ze het mij ook echt niet daar, zat me niet mee