Hoi Allemaal,
we zijn ook een perfecte match hoor!
alleen heb ik me even hier afzijdig gehouden, over het mailen..... sommige mensen hebben dingen over Olympia gemaild waardoor wij een vertekend beeld hebben gekregen met betrekking van het paardje zelf. Stom van ons maar we werden er in eerste instantie een beetje door overrulled zeg maar.... Volgende week zondag komt ze als het goed is
nu word het echt spannend, ik heb flink lopen shoppen en heb alles in het lichtblauw gekocht van dek tot neusbontje tot lichtblauw onderlegd hoofdstel...alles zit er wel bij maar vond het zelf ook wel leuk om alvast wat te hebben.
We hebben geen kinderen en krijgen ze ook niet vandaar dat ik mijn dieren af en toe met allerlei roze en lichtblauwe kleurtjes betuttel hahahaha. is soms gewoon ff lekker, maar ik kan wel merken dat ik al een paar jaar niet in de ruiterzaken ben geweest zeg.... we zagen een mooie grote poetskist met opstap en toen dacht ik heeeej die moet ik hebben , wat ideaal! en ook in het lichtblauw.
net op Marktplaats 2 leuke neusbontjes besteld met haar naam, lekker Penny
hihihi
wat dat betreft ben ik echt in de oertijd blijven hangen volgens mij, nooit geweten dat er zooooveel aan kleuren te krijgen was.
Ja en dan komt toch even het meisje zijn in me naar boven hoor, heerlijk om te shoppen voor je paard , vakantiegeld is er al weer voor de helft doorheen hoppa hahaha.
bedankt voor alle leuke en lieve reacties trouwens,
nou dat was het wel
nu maar de tijd zien door te komen tot volgende week zondag