Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zamero schreef:Nou sinds mijn eerste keer starten ben ik nu al L1 startgerechtigd met mijn haflinger met spat (atrose in haar achterbenen) tussen de paarden.
En dat binnen 4 wedstrijden, 8 starts
Onze eerste wedstrijd 2x 1ste met 192 en 188
2de wedstrijd: 2x2de met 190 en 194
3de wedstrijd: 1x1ste met 203 en 1x 2de met 191
4de wedstrijd: 2x 1ste met 196 en 188
.
. Het ging best lekker , maar ben voor een paar maanden uitgeschakeld. Ik hoop eind dit jaar uit de L1 te zijn. 
nu ga ik morgen officieel springen!:D
) Maar hoe gaat zoiets in zn werk?
MartineC1711 schreef:Wat doen jullie met de manen van je haf als je wedstrijden hebt?
Ik wil over een tijdje ook met mn haf gaan starten, ze is 10 en heeft met de vorige eigenaresse m2 gelopen.
(Ik ben echt een leek wat betreft de wedstrijden) Maar hoe gaat zoiets in zn werk?
Ik lees al mensen die problemen hebben met het aanvragen van een startkaart.. nou daar heb ik ookal naar gekeken en kon er ook geen wijs uit hoor!![]()
Hoe werkt dat als je paard al wedstrijden gelopen heeft en jij nog nooit? Kun je dan zijn bestaande startkaart aanvragen of is dat persoonsgebonden??![]()
Hoe gaat het als je start? begin je bij proef 1 met je 1e proef en rijd je in je 2e proef, proef 2 ofzo?? please tell me!

Ben super trots op mijn kleine pown

:S
en 172 punten reden.
mijn 1e 2 winstpunten Ben er zo blij mee. 

Ik kom je vast nog eens tegen op councoer
jij ook nog gefeliciteerd met je prijzen