Fiebie schreef:Voorlopig overzicht;
Als ik nog iemand vergeten ben voor de stamboekkeuring.... even zeggen...
Misschien overzichtelijker om Boktnaam + naam paard + afstamming + datum keuring erin te zetten. En dan op volgorde van datum keuring.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fiebie schreef:pff.... ook die periode gaat er weer aan komen. Zadels erop leggen...
Volumia is professioneel beleerd, maar dat is alweer even terug. Sinds die tijd heb ik niet kunnen rijden, dus ben benieuwd hoe het zal gaan.
Normaal maak ik zelf zadelmak, maar ik vertrouwde haar niet genoeg en terecht blijkt nu
Ze is al ruim 2 maanden weg... Sannah schreef:Fiebie schreef:Voorlopig overzicht;
Misschien overzichtelijker om Boktnaam + naam paard + afstamming + datum keuring erin te zetten. En dan op volgorde van datum keuring.
Ligt aan mijn lieve lieve paardje
Sannah schreef:Voorlopig overzicht;
pff.... ja, goed idee.... als iedereen al weet wanneer hij gaat?
Iorrr schreef:Toewine ik zou het niet zelf doen als je twijfelt, het is echt een vak apart!
Chicka (Bellymaretto) gaat pas in het najaar voor de IBOP. Ze is er gewoon nog niet klaar voor. Jammer maar helaas!

Zijn ook mensen die koste wat kost zijn/haar paard binnen no time klaar willen stomen voor keuringen. Klaar of niet klaar...
.