Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik denk er eigenlijk net zo over als wat Mariska ook zegt.

Calanddra schreef:Jeetje wat snel. Ik kan begrijpen dat het erg teleurstellend is dat hij (nog) niet is zoals je had verwacht. Jammer dat je hem niet de tijd hebt gegeven om te wennen. Diertje is pas een paar dagen bij je, nieuwe mensen, nieuwe paarden, nieuwe omgeving. En dan ook nog eens een flinke wind (zelfs mijn langzame pony is dan actief). Jammer dat je het al zo ontzettend snel hebt opgegeven.
Hopelijk heeft hij een fijn en blijvend huisje gevonden.
Ik vind het alleen sneu dat het diertje geen kans heeft gehad om te wennen. Hij was maar een paar dagen bij haar en dan geeft ze het al op en wordt hij weer door verkocht. Weer andere omgeving, weer andere mensen, weer andere paarden.
en ik ook
. Over de ware binnenkant heb ik nogal eens mijn twijfels. Leuk hoor zo'n kanon onder je bips, mits je van keihard werken en volhouden gediend bent. Zelf kan ik niet dagelijks rijden en dat maakt dat ik er na een periode niks doen weer op zal moeten stappen. Dat is niet altijd even makkelijk, hij zal me er niet afgooien, ben er ook nog nooit afgevallen. Maar ik heb meerdere malen dat ik hem amper meer kan houden omdat we het niet eens zijn over de versnelling die we op dat moment gaan (vooral wanneer het meneers keuze is..). Dan moet je toch wel heel gek zijn met je vlek en stevig weten waar je het voor doet anders is de lol snel vergaan als je het mij vraagt. Al met al, verstandig dat je besloten hebt om het niet te doen. Met wat vastberadenheid en wens naar een pitti dier zal hij uiteindelijk wel een vaste plek gaan vinden.