De Pacific's zijn mij tot nu toe tegengevallen. Wel braaf, maar vond er verder niet zoveel aan te beleven.
Vaillant zou ik op deze merrie vanwege de beweging laten staan, vergroten doet hij zeker en vermogen zit ook wel goed.
Quattro's vererving staat buiten kijf, daar kun je alle kanten mee op. Nadeel is wel dat ik hem voor een eerste veulen voor eigen gebruik wel erg aan de prijs zou vinden.
Kasparow zou ik op een Numero Uno niet doen, ben bang dat je dan een te popperig paard krijgt. Zowel Numero Uno als Kasparow willen weleens een wat gedrongen ponyachtig paard geven dus die combinatie zou ik zelf niet snel maken.
Contendro II zou ik ook nog wel een optie vinden voor deze merrie, die kunnen wel lopen en hebben genoeg maat. Over lastig heb ik nog nooit iets gehoord, maar er zal vast wel ergens een lastige rondlopen

Verder zou je nog eens naar bijv Riverman kunnen kijken. Geeft ook wel fijne allrounders, niet spectaculair, maar gewoon fijne gebruikspaarden die een fijne sprong maken en net bewegen.

mijn merrie is 1.66 en het zou mooi zijn als daar 3 cm bij komt.