eilander schreef:Nee,Ts wil voor een duppie op de eerste rang!!!
Dat wil ik ook wel maar ik ben ook fokker!!!!
Zelfs mijn veulens gaan niet voor 3000 euro weg!!!
Dat willen we allemaal wel toch?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
merelhof schreef:@somebody, had je wel kunnen verwachten dat hier een discussie van ging komen , niet? Vind het vooral unfair tegenover de fokker, drie jaar werk, drie jaar hoop, heb je een fijn correct paard, je vraagt je prijs (niet eens zo heel veel, gewoon de kostprijs en een beetje winst) en dan mag iedereen hem even afzeiken op het internet.
Madeliefjes schreef:Ik denk dat we met zijn allen wel even realistisch moeten blijven. De paardenprijzen zijn op het moment niet zoals ze tot een jaar geleden waren. Economische crisis heet dat........ (Of hebben jullie daar geen last van?). Wat de fokker ook voor het paard wil hebben er zijn een hoop mensen die het er nu echt niet voor gaan betalen. Ben bang dat het daar meer vanaf gaat hangen in de komende maanden dan wat wij willen dat een paard met een bepaald papiertje waard is, gebaseerd op prijzen uit het verleden. Maar succes met je zoektocht. Blijf veel prijzen en paarden vergelijken, het moet voor jou goed voelen. En een beetje discussie is goed hoor. Ieder zijn eigen mening.
Feelsoproud schreef:,met meer dan behoorlijk kwpn papier erbij,100% in orde op de foto's,geen WOW bewegingen maar toch een zeer goede stap,héél fijn draven en een goede galop,wel volledig onbeleerd.Altijd een paard wat de kwaliteiten heeft om lichte tour te lopen(of ze ooit zover raakt is natuurlijk een ander verhaal).
Wel,ik heb dat paard écht geen 5000€ betaald,nog niet bijna!!
Om maar aan te geven dat de crisis wel degelijk invloed heeft op doorsnee kwaliteits paarden.