VH Querly Elvis W het M...
en het Z/ZZ door Wittinger... YEAH... fijne bok
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
dots83 schreef:Opvallend dat een aantal hengsten stonden te slaan met de achterbenen terwijl de ruiter aan het parcourslopen was. Waarschijnlijk iets andere strijklapjes dan thuis
sarabande schreef:Elisa2 schreef:Winningmood is druk bezig met de selecties,die zijn hier nu volop aan de gang in deze regio.Hij loopt mee in het Z2.
Het is maar wat je belangrijker vindt als eigenaar van een hengst.
Goedgekeurde hengsten op "gewone" wedstrijden, zeker in de basis scoren meestal nogal hoog.

TICKELS schreef:dots83 schreef:Opvallend dat een aantal hengsten stonden te slaan met de achterbenen terwijl de ruiter aan het parcourslopen was. Waarschijnlijk iets andere strijklapjes dan thuis
De vierjarigen waren dat in elk geval niet, die mogen geeen strijklappen om.
Betalen voor de wc als je ook entree hebt betaald is volgens mij niet eens toegestaan.
Ik betaal indien ik entree heb betaald geen wc geld.
Wittinger was in Hengelo niet zo braaf. Jur kwam lastig in het zadel en na een aantal galopsprongen sprong de ruiter er aan de rechter kant vanaf
sarabande schreef:Elisa2 schreef:Winningmood is druk bezig met de selecties,die zijn hier nu volop aan de gang in deze regio.Hij loopt mee in het Z2.
Het is maar wat je belangrijker vindt als eigenaar van een hengst.
Goedgekeurde hengsten op "gewone" wedstrijden, zeker in de basis scoren meestal nogal hoog.
ben ook geweest!