JAY JAY HET BOKT VEULEN ! ! !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:46

ThePast03 schreef:
Nakisha schreef:
En nee ThePast03; dat is geen sensatie. Ik vind niet dat Yvonne een nieuw paard moet worden aangepraat. Ze heeft potdorie een gezin om voor te zorgen en de hele ellende met Jay Jay heeft veel geld gekost en zit diep. Ik vind het niet leuk als er nu met Yvonne teveel gespeeld word; want niet kan kan niet... we moeten mekaar geen flauwekul verkopen.

Ik wens Yvonne juist al het beste toe... en ik wens Eppie veel geluk met Billy.

Blijkbaar ken jij haar en haar financiële situatie persoonlijk? Hoe dan ook zeg je zoiets dan niet met zo'n manier en al helemaal niet met een :+ reactie er achteraan als je het bedoelt als goede raad.
Bovendien is het een stuk fraaier om dit soort (ongevraagde?) adviezen per pb naar iemand te sturen. Door het in het topic te plaatsen is het wel degelijk senstatie, het voegt niets toe en zet alleen Yvonne voor schut.

Ja ik weet wat meer dan jij en die smiley was voor Eppie bedoeld; ik vond het werkelijk potsierlijk zoals ze dat neerzette.

En hoezo zet dit Yvonne voor schut... het was geen geheim dat ze de financieen niet heeft. Dat heeft ze zelf medegedeeld. JIJ maakt er iets van... Je doet net alsof ze zich ervoor moet schamen. >;) Ik heb niets nieuws of vreemds in dit topic gezet. Heck, ik heb zelf de financieen voor een paard ook niet en ik schaam me daar ook niet voor.

Opnieuw, ik wens zowel Eppie als Yvonne alle goeds... je loopt er nu zelf sensatie over te schoppen.

Ik ben er wel klaar mee.
Laatst bijgewerkt door Nakisha op 13-09-09 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:47

blegh mag ik een bakje?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:49

eppie38 schreef:
Von sorry oke, je hebt gelijk we laten ons hier niet meer meeslepen. Was even heel erg opgestookt en onterecht boos op je, sorry daarvoor, laten we nu gewoon lekker samen genieten van ons kereltje oke, komt helemaal goed meis
ThePast03 jij nog bedankt voor het doorsturen van mailtjes aan beide kanten, hoezo de boel opstoken en dan hier de vermoorde onschuld spelen. trapte er bijna in maar wel super schijnheilig dit echt en dan zogenaamd nog interesse hebben in het welzijn van Billy/Jay Jay ook, hoe zielig kunnen sommige mensen zijn ongelovelijk.

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....ons kereltje?? meis??? ThePast03 schijnheilig?????????
Verhaal krijgt, na de eerder geleverde veldslag, plots wel een hele andere wending!
Laatst bijgewerkt door djuno op 13-09-09 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Fira

Re: JAY JAY HET BOKT VEULEN ! ! !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:50

Weetje ... ik geloof het helemaal niet meer.
En ik denk niet dat ik de enige ben of wel?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:51

_Undercover schreef:

nope

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:51

hahah tja.........
soap serie van bokt nu verkrijgbaar de eerste paar delen!
djuno mooie hond!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:52

_Undercover schreef:

nope

hier nog iemand die weet dat het niet waar is!!
"steekt vinger op"

djuno

thanks MiSz_SaNdY ...dat was hij zeker!

Nakisha

Ik geloof er nu ook geen pest meer van... dat laatste berichtje van Eppie is zo ongelooflijk vreemd, ik kan het niet meer volgen. HAAR veulen, nu weer ONS kereltje, en nu heeft bokt het gedaan en is ze weer dikke vriendinnen met Yvonne... die kennelijk ook ineens Eppie weer prima vind...?

Whatever... :evaw:
Laatst bijgewerkt door Nakisha op 13-09-09 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:53

eppie38 schreef:
[*olduser*] jij nog bedankt voor het doorsturen van mailtjes aan beide kanten, hoezo de boel opstoken en dan hier de vermoorde onschuld spelen. trapte er bijna in maar wel super schijnheilig dit echt en dan zogenaamd nog interesse hebben in het welzijn van [***]/Jay Jay ook, hoe zielig kunnen sommige mensen zijn ongelovelijk.

Ik heb alleen naar Yvonne doorgestuurd wat jij over haar vertelde. Moeilijk he, om eerlijk te blijven en proberen de zaak zo te draaien dat het lijkt alsof ik de boel opsteek? Voor de rest mag je me scheinheilig noemen wat je wilt, ik kan mezelf in de spiegel kijken en ben volkomen eerlijk. Had ik gevraagd om die pb van jou? Dacht het niet?

Het had nooit op Bokt mogen komen dat iemand te weinig geld heeft of zelfs schulden. Het enige wat voor ons Bokkers van belang was is of het veulen er goed verzorgd bijstond.
Je hebt geluk dat ik Yvonne niet ben, dan was je er niet zo makkelijk mee weg gekomen.
Verder hou ik hier nu echt mee op, ik word veel te ver meegetrokken in een beerput waar ik helemaal niet in wil zitten.
Wil als laatste Yvonne vooral veel wijsheid toewensen. Als die bestaat, want daar begin ik nu ook over te twijfelen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:54

Ik vind sowieso heel doorsturen enz ook tever gaan het lijkt hier wel een kinderspeeltuin. Doet me echt denken aan mijn jeugdtijd

Laten we ons gewoon niet moeien en alleen op de updates reageren

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:56

Foei ThePast03... nu doe je zelf sensatie... :D ;) (Geintje... Kon 't niet laten)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:57

Mijn god zeg, wat is dit voor een rare soap?

Ik snap er helemaal niets meer van! Heb alle topics rondom het veulen gevolgd en ben het spoor nu echt bijster.

Hoe oud zijn Eppie en Yvonne?

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:58

uhh 12 en 13?
heb geen idee haha
niemand kan het meer volgen hoor vraag me af of ze het zelf nog kunnen volgen?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:59

MiSz_SaNdY schreef:
uhh 12 en 13?

:D :D

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:02

MiSz_SaNdY schreef:
uhh 12 en 13?
heb geen idee haha
niemand kan het meer volgen hoor vraag me af of ze het zelf nog kunnen volgen?

:')

Ik ben ook benieuwd of ze het zelf allemaal kunnen volgen :j
Maargoed ...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:02

Ik vind het raar dat jullie het niet begrijpen. Volgens mij is het verhaal heel helder.
Eppie reageerde ietswat heftig op de advertentie, omdat ze niet doorhad dat die van een hele tijd terug was. Daar werd Yvonne een beetje boos over. Vervolgens heeft Eppie haar excuus aangeboden. Er werd bekend van beide kanten dat Billy nu van Eppie is, en dat iedereen hem het beste wenst. Volgens mij wordt er weer veel te veel achter ieder woord gezocht. Dit is echt Bokt op zijn slechtst!

Waarom kan niemand gewoon aan het veulen denken, en loopt iedereen zich te bemoeien met Eppie en Yvonne? Het verhaal is toch KLAAR?!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:04

snoekie
ik wens t veulen zeker het alles aller beste
en bemoei me met niemand
dit is een openbaar forum en als hun een ruzie uitvechten op bokt of om advies vragen wat te doen met een moederloos veulen "bemoeien" mensen zich ermee
bemoeien = dus gewoon reageren in hun topic

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:05

Het is maar hoe je het wilt zien.
De ene keer reageerd Eppie heel boos en de andere hebben ze het weer goed gemaakt. Een beetje vaag afentoe.

Maar inderdaad, het gaat om het veulen. :j
Gelukkig gaat het goed in Friesland, en nog veel plezier met 'm Eppie!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:06

MiSz_SaNdY schreef:
snoekie
ik wens t veulen zeker het alles aller beste
en bemoei me met niemand
dit is een openbaar forum en als hun een ruzie uitvechten op bokt of om advies vragen wat te doen met een moederloos veulen "bemoeien" mensen zich ermee
bemoeien = dus gewoon reageren in hun topic

Er wordt al een hele tijd geen ruzie meer uitgevochten of om advies gevraagd. Waarom blijven die vervelende reacties dan komen?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:06

katiavl schreef:
Ik vind sowieso heel doorsturen enz ook tever gaan het lijkt hier wel een kinderspeeltuin. Doet me echt denken aan mijn jeugdtijd

Alhoewel het mijn gewoonte niet is was ik er dit keer vrij makkelijk in.
Als iemand mij ongevraagd een pb stuurt met priveinformatie over een ander dan stuur ik zo'n pb gelijk door aan degene waarover de priveinformatie gaat.

Als mensen dat te ver vinden gaan moeten ze vooral zorgen geen priveinformatie over anderen naar mij te sturen. :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:09

Vind niet dat het verhaal klaar is.

Als ik lees dat alle 2 de personen er bepaalde PB's uit sturen naar de mensen die in dit topic actief zijn en dat het taalgebruik niet erg netjes is, vind ik dat een zeer kwalijke zaak.

Daarbij vind ik het gedrag van beide personen echt wonderbaarlijk.

En op dat gedrag reageren wij.

TS had een leuk topic geopend over het veulen met leuke foto's maar door het gedrag van beide dames is het weer eens een boktrel geworden...

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 18:10

en ga nou potverdepotver niet tegen elkaar beginnen.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 18:10

THE END

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:11

uhhhhhhhhhhhhh tja.......