ThePast03 schreef:Nakisha schreef:En nee ThePast03; dat is geen sensatie. Ik vind niet dat Yvonne een nieuw paard moet worden aangepraat. Ze heeft potdorie een gezin om voor te zorgen en de hele ellende met Jay Jay heeft veel geld gekost en zit diep. Ik vind het niet leuk als er nu met Yvonne teveel gespeeld word; want niet kan kan niet... we moeten mekaar geen flauwekul verkopen.
Ik wens Yvonne juist al het beste toe... en ik wens Eppie veel geluk met Billy.
Blijkbaar ken jij haar en haar financiële situatie persoonlijk? Hoe dan ook zeg je zoiets dan niet met zo'n manier en al helemaal niet met eenreactie er achteraan als je het bedoelt als goede raad.
Bovendien is het een stuk fraaier om dit soort (ongevraagde?) adviezen per pb naar iemand te sturen. Door het in het topic te plaatsen is het wel degelijk senstatie, het voegt niets toe en zet alleen Yvonne voor schut.
Ja ik weet wat meer dan jij en die smiley was voor Eppie bedoeld; ik vond het werkelijk potsierlijk zoals ze dat neerzette.
En hoezo zet dit Yvonne voor schut... het was geen geheim dat ze de financieen niet heeft. Dat heeft ze zelf medegedeeld. JIJ maakt er iets van... Je doet net alsof ze zich ervoor moet schamen.
Ik heb niets nieuws of vreemds in dit topic gezet. Heck, ik heb zelf de financieen voor een paard ook niet en ik schaam me daar ook niet voor.Opnieuw, ik wens zowel Eppie als Yvonne alle goeds... je loopt er nu zelf sensatie over te schoppen.
Ik ben er wel klaar mee.
reactie er achteraan als je het bedoelt als goede raad.
(Geintje... Kon 't niet laten)