TICKELS schreef:Hier in huis heeft zij een bijnaam, als we dat zeggen weten we meteen over welke amazone we het hebben.
treksmurf
Laat dat soort opmerkingen dan lekker binnen die 4 muren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Nu gecastereerd en het is al een stuk minder..
.. TICKELS schreef:Sannah bedankt voor de prachtige foto's
MargreetB dank je voor de filmpjes
MargreetB heb je ook nog een filmpje van de Florencio?
Ik ben nu niet thuis, dus kan ze nu ook nog niet plaatsen, zal kijken of het vanavond lukt.
liliputter schreef:Aan de hand is anders dan onder het zadel blijkbaar vielen ze daarin toch tegen...
Wil je de Johnson er op zetten? Lees veel commentaar hier over hem, heb geholpen met die klaarmaken voor de hk dus ben wel erg benieuwd.. MizzMontana schreef:Hey margreet, dan heb ik ook nog een verzoekjeWil je de Johnson er op zetten? Lees veel commentaar hier over hem, heb geholpen met die klaarmaken voor de hk dus ben wel erg benieuwd..
Van de 20 hengsten die we mee hadden is de Johnson de enige die doorging, wat wij absoluut niet hadden verwacht! (Zelf hadden we hem als eerste weggestreept) Maar het is wel een beestje dat zich destijds aan de longe bijna dagelijks verbeterde.
)
. Ben zeer benieuwd naar meer filmpjes. 
MargreetB schreef:MizzMontana schreef:Hey margreet, dan heb ik ook nog een verzoekjeWil je de Johnson er op zetten? Lees veel commentaar hier over hem, heb geholpen met die klaarmaken voor de hk dus ben wel erg benieuwd..
Van de 20 hengsten die we mee hadden is de Johnson de enige die doorging, wat wij absoluut niet hadden verwacht! (Zelf hadden we hem als eerste weggestreept) Maar het is wel een beestje dat zich destijds aan de longe bijna dagelijks verbeterde.
Als ik nog ruimte heb komt ie vandaag nog wel op. Anders volgende week.. (dan heb ik weer 500 Mb te gaan)