Zenon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 09:45

snoepie12 schreef:
@ LDRD, dan zal jij misschien goede klant zijn bij het KWPN ;) ,

Hooguit een lastige klant :+ .

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:02

Dianne78 schreef:
Een predikaatrijke stam geeft geen garantie voor een goed veulen. Ook een Grandprix merrie en een Grandprix hengst geven geen garantie dat je een Grandprix paard fokt!

Heb geen idee hoe ik foto's moet plaatsen, als ik dat heb uitgevogeld plaats ik wat foto's.

Ik ben nog steeds benieuwd...

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 13:25

Dianne78

Re: Zenon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 13:27

internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:38

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 17:45

Mooi he!! Hij is ook echt zoals hij kijkt!

internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:49

ja ik ken het! ik had die van mij vanaf 5 maanden...die keek precies zo!

cara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:22

Mooie foto's Dianne

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:37

Heb je nog betere foto's van die San Remo Dianne?
(bewegingsfoto's en standfoto's van dat hij een maand of 3 oud is)?

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 22:01

@Cara: Dank je, ben ook echt supergek met deze diertjes!
@Shan: Nee sorry, ik heb alleen nog maar foto's gemaakt van Doron en Davante als veulentje. Ik ben niet zo'n fotograaf en denk er eigenlijk ook nooit aan om foto's te maken! Zo ook gisteren, gaan we naar Ermelo, neem ik mn fototoestel mee met een lege accu!! Gelukkig lopen er mensen genoeg rond die mooie foto's maken (mooier dan die van mij)!

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 22:03

@seahorses: Hij is precies zoals hij kijkt, had m eigenlijk beter Draakje kunnen noemen, of Doerak of zo. Haantje de voorste, altijd nieuwsgierig, beetje brutaal, maar super lief!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:08

Kun je er niet nog wat maken?
Ik heb zelf nl een San Remo merrie en dat is diegene waarvoor Zenon om mijn reservelijstje staat.

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 22:14

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:24

Dianne78 schreef:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! Dit zijn foto's van Doron toen hij net was geboren:
Afbeelding
Afbeelding

Ik kan kijken of ik op korte termijn nog wat foto's kan maken, maar 't is meestal donker als ik thuis kom van mn werk en ik ben alleen op vrijdag vrij en dan ga ik misschien naar de hengstenkeuring. Als ik iets heb, dan zet ik ze erop (weet nou hoe het moet he)!!

Als je deze post quote dan kun je zien hoe je de foto's zichtbaar kunt krijgen.

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 22:34

Oke! Ik was al blij dat ik ze er op kon krijgen, hahah

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:56

Kijk Dianne78, nu krijgen we er ook een beeld bij, misschien handig om dit materiaal ook op het andere forum te plaatsen. Let maar niet op mijn reactie waarin ik aangaf dat het onderwerp helemaal besproken was, deze foto`s leveren nl. wel weer een bijdrage denk ik zo.

Ben je misschien in de mogenlijkheid om ook bewegingsfoto`s te maken?

internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 07:38

Dianne78 schreef:
@seahorses: Hij is precies zoals hij kijkt, had m eigenlijk beter Draakje kunnen noemen, of Doerak of zo. Haantje de voorste, altijd nieuwsgierig, beetje brutaal, maar super lief!

Wat een herkenning, die van mij ook lekker brutaal en uitdagend, maar wel heeeeeel aanhankelijk.

zie hier toen hij ook die leeftijd had!
Afbeelding

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 13:48

Nee, Krackertje.... ik ga mijn paarden nu niet over een bevroren ondergrond laten draven. Ik ben er erg zuinig op! Maar wie weet wat later....

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:51

shan schreef:
Als TS zich wat diplomatieker had opgesteld en op een andere manier dit topic was gestart dan had ze waarschijnlijk ook andere en positievere reacties ontvangen.
Dus Dianne, omschrijf voortaan op een prettiger manier wat je wilt zeggen en je zult verrast zijn hoe er dan gereageerd wordt.
Dan had tegelijkertijd wel reclame kunnen zijn voor je hengst maar doordat je zo binnengekomen bent en zo doordraafd en constant in de verdediging schiet ga je aan het doel voorbij.
De manier waarop je nu tewerk gaat is antireclame voor je hengst
. ;)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:25

_10_ schreef:
shan schreef:
Als TS zich wat diplomatieker had opgesteld en op een andere manier dit topic was gestart dan had ze waarschijnlijk ook andere en positievere reacties ontvangen.
Dus Dianne, omschrijf voortaan op een prettiger manier wat je wilt zeggen en je zult verrast zijn hoe er dan gereageerd wordt.
Dan had tegelijkertijd wel reclame kunnen zijn voor je hengst maar doordat je zo binnengekomen bent en zo doordraafd en constant in de verdediging schiet ga je aan het doel voorbij.
De manier waarop je nu tewerk gaat is antireclame voor je hengst
. ;)

Klopt! Elke hengst heeft zo zijn voor- en nadelen, maar accepteer dat die er zijn. Natuurlijk is het niet leuk als er een ''nadeel'' over je hengst wordt gezegd, maar de perfecte moet geboren worden en denk maar zo; Jij hebt een ggk hengst gefokt en dat doet de helft van de mensen die een minder leuke reactie geeft je niet na! Tuurlijk mag je die reacties weerleggen, maar door constant in de verdediging te schieten maak je de hengst niet populairder...

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 13:37

Jammer dat jullie er zo over denken. Ik heb niks terug geschreven omdat ik me aangevallen voelde of zo. Niemand is perfect, geen mens en geen dier. En als mensen niet voor onze hengst(en) kiezen, jammer dan. Ik word daar niet beter of slechter van. Vind het wel jammer dat dit nu weer zo aangehaald moet worden.
@liliputter: ik heb je laatst een privebericht gestuurd, maar je hebt er niet op gereageerd. Mag ik je vragen waarom niet??

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:40

Dianne78; Sorry! Is echt niet met opzet, maar heb op een gegeven moment echt een hoop berichten gehad dat ik niet meer wist welke ik wel en niet beantwoordt had. Zou je hem nog een keer kunnen sturen?

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:48

De rede dat ik het aanhaal komt puur omdat ik voorheen nooit eerder van Zenon gehoord had maar kreeg de tip van een vriendin van me.
Heb dit topic doorgeworsteld maar kreeg een erg naar (vijandig) gevoel bij de reactie's van de TS met gevolg dat ik geen zin meer heb me verder te verdiepen in deze hengst.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:50

Dat vind ik een beetje kort door de bocht _10_. Snap je reactie wel, al doen de reacties van de TS niks af of bij van de hengst zelf.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:54

Is wellicht ook kort door de bocht, maar ik had mijn keuze qua hengst eigenlijk allang gemaakt, tot een vriendin van mij me wees op Zenon.
Ben dus gaan kijken wat ik kon vinden over hem, maar kreeg een dusdanige nare smaak van dit topic dat ik geen zin meer had verder te spitten. :)

Maar wie weet wat de toekomst nog gaat brengen...