Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bibah schreef:ik kom er niet uit, misschen dat ik het alsnog probeer met LL in de hoop dat het nu wel lukt ...
arjet schreef:Hallo,
Ik heb het sterke vermoeden dat je Vienna, een dochter is van mijn merrie. Zij is een Havidoff X Ferro X Waverveen , genaamd Rianda. Ik geloof dat ik haar ook herken van de foto. Erg leuk, om haar op deze manier weer tegen te komen, zo te zien vergaat het haar erg goed. Het bloedspreiding-probleempje wat je noemt, herken ik dan ook wel. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Flemmingh-afstammelingen.
Groetjes
snoepie12 schreef:Bibah schreef:ik kom er niet uit, misschen dat ik het alsnog probeer met LL in de hoop dat het nu wel lukt ...
Als je terug gaat proberen met LL, zou ik aanraden om vroeg in het seizoen te starten,
want hoe drukker hij het krijgt hoe slechter zijn sperma wordt.
Ik heb ook al twee jaar tevergeefs geprobeerd met LL, en ik ga dit jaar toch voor een andere hengst ...
arjet schreef:Leuk, ik heb foto's van Vienna uit haar jonge jaren, dus die kan ik je dan ook doorsturen. Maarre, uitwisseling van e-mails kunnen we ook wel even via de fokster doen, want met haar heb ik ook regelmatig contact. Net zo lekker , in plaats van op het forum.
Grappig is trouwens te lezen dat er sterke overeenkomsten zijn tussen moeder en dochter (mooi hoofd, hals en type, vrij nuchter karakter, wat kort voorbeen en mag ook wat langer in het lijf). Overigens zijn er ook duidelijke verschillen, zoals die sterke achterhand van Vienna, die heeft ze vast van d'r vader,...haha.