[H]KWPN (duits) hengst voor Jazz x Havidoff x Ferro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rambobo

Re: [H]KWPN (duits) hengst voor Jazz x Havidoff x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 17:45

ik kom er niet uit, misschen dat ik het alsnog probeer met LL in de hoop dat het nu wel lukt ...

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:47

Naam paard/Totale combinatiescore met jou merrie
Prestige VDL/211
Obelisk/203
Citango/195
Kroonjuweel/182
Westenwind/171
00 Seven/164
Phin Phin152
Contango/133
Regilio/128
Contender/120

Absoluut geen match
naam paard/totaal score met jou merrie
Val D'isere/51
Polansky/50
Sydney/49

Als ik het goed heb gedaan hoor je kunt nog even zelf bekijken en uitreken op paardenfokken.nl. Veel sterkte ermee

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:48

Bibah schreef:
ik kom er niet uit, misschen dat ik het alsnog probeer met LL in de hoop dat het nu wel lukt ...

Als je terug gaat proberen met LL, zou ik aanraden om vroeg in het seizoen te starten,
want hoe drukker hij het krijgt hoe slechter zijn sperma wordt.
Ik heb ook al twee jaar tevergeefs geprobeerd met LL, en ik ga dit jaar toch voor een andere hengst ...

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 03:28

Vriendin van mij die had vorrig jaar een veulen ervan was wel in 1x gelukt, is heel mooi veulen geworden. En waarom kiest iedereen toch altijd mode hengsten kijk ook eens naar de oudere bloedlijnen is vaak nog minder inteelt ook

arjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:03

Hallo,

Ik heb het sterke vermoeden dat je Vienna, een dochter is van mijn merrie. Zij is een Havidoff X Ferro X Waverveen , genaamd Rianda. Ik geloof dat ik haar ook herken van de foto. Erg leuk, om haar op deze manier weer tegen te komen, zo te zien vergaat het haar erg goed. Het bloedspreiding-probleempje wat je noemt, herken ik dan ook wel. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Flemmingh-afstammelingen.

Groetjes

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 14:46

arjet schreef:
Hallo,

Ik heb het sterke vermoeden dat je Vienna, een dochter is van mijn merrie. Zij is een Havidoff X Ferro X Waverveen , genaamd Rianda. Ik geloof dat ik haar ook herken van de foto. Erg leuk, om haar op deze manier weer tegen te komen, zo te zien vergaat het haar erg goed. Het bloedspreiding-probleempje wat je noemt, herken ik dan ook wel. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Flemmingh-afstammelingen.

Groetjes

Hay!
Dat klopt, ik heb de fokster toevallig gesproken een aantal dagen geleden. Leuk dat je reageert in dit topic.
Als je je email adres even toestuurt kan ik je wel meer fotos sturen???

Jaa Flemmingh zijn zeker niet verkeerd... ik vind het erg lastig

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 14:47

snoepie12 schreef:
Bibah schreef:

Als je terug gaat proberen met LL, zou ik aanraden om vroeg in het seizoen te starten,
want hoe drukker hij het krijgt hoe slechter zijn sperma wordt.
Ik heb ook al twee jaar tevergeefs geprobeerd met LL, en ik ga dit jaar toch voor een andere hengst ...

Tjah misschien is zijn vader een optie??? ben alleen hard op zoek naar info over hem

arjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:15

Leuk, ik heb foto's van Vienna uit haar jonge jaren, dus die kan ik je dan ook doorsturen. Maarre, uitwisseling van e-mails kunnen we ook wel even via de fokster doen, want met haar heb ik ook regelmatig contact. Net zo lekker , in plaats van op het forum.

Grappig is trouwens te lezen dat er sterke overeenkomsten zijn tussen moeder en dochter (mooi hoofd, hals en type, vrij nuchter karakter, wat kort voorbeen en mag ook wat langer in het lijf). Overigens zijn er ook duidelijke verschillen, zoals die sterke achterhand van Vienna, die heeft ze vast van d'r vader,...haha.

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 17:21

arjet schreef:
Leuk, ik heb foto's van Vienna uit haar jonge jaren, dus die kan ik je dan ook doorsturen. Maarre, uitwisseling van e-mails kunnen we ook wel even via de fokster doen, want met haar heb ik ook regelmatig contact. Net zo lekker , in plaats van op het forum.

Grappig is trouwens te lezen dat er sterke overeenkomsten zijn tussen moeder en dochter (mooi hoofd, hals en type, vrij nuchter karakter, wat kort voorbeen en mag ook wat langer in het lijf). Overigens zijn er ook duidelijke verschillen, zoals die sterke achterhand van Vienna, die heeft ze vast van d'r vader,...haha.

via dit forum kan je priveberichten versturen hihi
k zal mijn emailadres even doorsturen naar je priveberichten die verschijnt dan straks links in je venster
geweldigggg dat je nog foto's van vienna hebt. Die wilde k zo grag hebben

Rambobo

Re: [H]KWPN (duits) hengst voor Jazz x Havidoff x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 14:30

Ik ben er nog niet uit, heb met de ijzeren man gesproken en die adviseerde Royal Dance ... nu afwachten op een filmpje

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 13:19

Even een kleine update :D

Definitieve beslissing is gemaakt; 007
Tenzij het SO veulen zo'n topper wordt ;)