Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rensju schreef:Hier komend seizoe laatste veulen van sambucci.
De ipsthar is nu 2.5, dus die gaat straks eerst aan het werk. Daarna vast ook eens een veulen hoop ik.
Marijke heb je een recente foto van je sambucci veulen? Wat vind je er zo goed aan?
TJ_Stables schreef:Hier gedekt met Utamaro d'ecausinnes, merrie nog drachtig op 19 september met goed kloppend hartje, gisteren gescand op 85 dagen, maar niks te vinden of het lag verstopt in het deel dat ze moeilijk kon scannentoch maar de gustverklaring laten invullen, zo balen...
Cioccolato schreef:Allemaal stippels straks in de springring! Ik heb plaatjes en filmpjes gezien van de stippel, nog niet naar lijnen er achter gekeken. Is hij daadwerkelijke een goede toevoeging? Of is het leuk om op een jonge merrie te gebruiken?
Ik heb een veulen gekocht, toch leuk als de handel het wat minder doet om te kopen. Ben er erg op gesteld en heel benieuwd. Nu wil ik wel 3 jaar verder zijn.
Cioccolato schreef:Allemaal stippels straks in de springring! Ik heb plaatjes en filmpjes gezien van de stippel, nog niet naar lijnen er achter gekeken. Is hij daadwerkelijke een goede toevoeging? Of is het leuk om op een jonge merrie te gebruiken?
Ik heb een veulen gekocht, toch leuk als de handel het wat minder doet om te kopen. Ben er erg op gesteld en heel benieuwd. Nu wil ik wel 3 jaar verder zijn.
lexa schreef:Stoer veulen Revali ! En met je stippel zit je ook goed voor volgend jaar , ook slim van Zangersheide dat ze die ter dekking hebben genomen .Is er iemand die ervaring heeft met een zogenaamd bunny hop ( galopperen met 2 achter benen tegelijk) ?