Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowindie schreef:Waarom niet gewoon op eisprong dekken? Met die a’tjes is het niet echt rendabel om ki te doen. Ute Franke heeft geloof ik nog wel rietjes van een A hengst. Wellicht dat dat wat is?
Fotografie91 schreef:Mijn keuze is definitief gevallen voor Harry haribo! Als veulen vond ik hem al geweldig en nu ik zelf een 3 jarige merrie heb waarvan ik denk die past erbij gaan we dat ritje maken!
Zelf vond ik de A in het algemeen heel erg tegenvallen in kwaliteit echt zonde!
butengeweun schreef:rowindie schreef:Waarom niet gewoon op eisprong dekken? Met die a’tjes is het niet echt rendabel om ki te doen. Ute Franke heeft geloof ik nog wel rietjes van een A hengst. Wellicht dat dat wat is?
Kosten naar die bv haribo of de kampioen (slecht in namen) dat waren de kandidaten van de keuring (al voordat kampioenschap bekend was hadden we die keuze gemaakt). Is dan beiden ca 200km enkele reis400km is alleen al ca 100 euro. Dat zijn ook de kosten van springen en transport (iedergeval voor mijn andere merrie tinker zijn dat de kosten). Heb dan alleen 1 da afspraak extra dus die kosten vallen tegen elkaar weg.
Als jij nog iemand anders dan rhoon (high flown stud) weet in de buurt van Rotterdam met welsh a hengst hou ik me aanbevolen
Airborn is dan al dichterbij maar die heb ik alleen onder zadel gezien en dat deed hij netjes. Maar nog steeds met trailer bijna 2 uur rijden.
De oudere vos hengst die ook in zelhem staat (iedergeval eigenaar) vindt ik ook leuk dus we hebben nogzat te bedenken
Deken op eisprong heb ik van mijn oude merries geen fijne ervaring mee die lieten we lopen vaak ook ivm afstand tot een goede 18 dagen scan.
KittyDylan schreef:Wat is jullie mening over die kleine maat?Die witte van Potteries Simon die er uit ging, vond ik heel mooi. Maar ik ben dan ook bevooroordeeld, met een merrie van een volle broer van Simon. Die merrie is overigens ook zo klein.