Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
caro29 schreef:@ Lexa ik heb drachtige merrie en het veulen van pdit jaar te koop gezet. Veulen wordt volgende maand gespeend. Op merrie 2 reacties en op veulen helemaal niks. Jaarling is net van de week naar binnen gegaan. Stalling is met €20 verhoogd.
en dan straks 21% btw erbij.
Fijn dat zij toch drachtig is.
lexa schreef:caro29 schreef:@ Lexa ik heb drachtige merrie en het veulen van pdit jaar te koop gezet. Veulen wordt volgende maand gespeend. Op merrie 2 reacties en op veulen helemaal niks. Jaarling is net van de week naar binnen gegaan. Stalling is met €20 verhoogd.
Fijn dat zij toch drachtig is.
Dat is idd een pittige verhoging , waar had je de merrie ook alweer drachtig van?
lexa schreef:De veearts vond het te klein voor een dracht bij de scan van juni .Door alle hectiek van de verhuizing niet meer mee verder gegaan
maar de merrie nooit meer hengstig gezien ….je voelt het al aankomen. Nieuwe veearts bezocht hier in de buurt en ja hoor scan laat zien een veulen in de maak paste al niet meer in beeld!
Dus een Comthago X Chin Chin kunnen bij de lijst voegen.
Iedereen alles al afgespeend en of afgeleverd?
Citaat:De berichten in de media zijn nog niet zo rooskleurig voor de fokkerij , zijn er ook fokkers hier die daar rekening mee houden gaan jullie ook minder dekken?
caro29 schreef:@ Lexa ik heb drachtige merrie en het veulen van pdit jaar te koop gezet. Veulen wordt volgende maand gespeend. Op merrie 2 reacties en op veulen helemaal niks. Jaarling is net van de week naar binnen gegaan. Stalling is met €20 verhoogd.