Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Maar ik heb vanmorgen gereden zonder de druppel onder de stoel en dat gaat toch wel de goede kant op! Nog niet 100% tevreden maar het is al stukken beter. Morgen is het droog dus dan ga ik nog even met de lamoenen puzzelen. De lichtogen omhoog werkte helaas niet zoals ik had gehoopt dus die hangen weer terug.
)
Ik ben zelf minder aan geknipte manen maar dat is echt persoonlijk.
. 
Was Red maar wat ouder al zodat je lekker met hem aan de slag kon gaan.
De oplossing bij mij was om mijn bomen zo ver als dat ging met het rekje en mijn voetsteunen in te schuiven en mijn stoeltje + druppel eronder zo ver mogelijk naar achter. Ik zou 'm wel afstellen op een gelijke ondergrond zoals asfalt, tenzij je altijd in de bak rijd, aangezien de sulky bij mij minder zweeft als ik er in de bak mee rijd. Anders zweeft 'ie straks te veel als je op asfalt of gras rijd en dat is ook niet prettig. Als dat niet werkt zou je eventueel wat gewicht toe kunnen voegen aan de achterkant inderdaad, maar ik denk dat 16" wielen bij Pepper het probleem wellicht beter op zullen lossen. Ik vind korte manen leuker bij hem staan en kwa hoofdstel denk ik dat hij een Rambo Micklem maat pony wel past.
Ik heb de laatste tijd niet zoveel in het bos gereden en doordat ik wat gewijzigd had in zijn voer was hij wat schraler geworden maar hij deed het toch maar even met een nette hartslag.
ik had een vriendin gevraagd wat foto's van Teuntje te maken omdat me dat zelf niet goed lukt, iets teveel multi-tasken haha.

en hij is erg happy momenteel. 
Hij is bijna 1,5 jaar en dat is meteen wel een mooi moment daarvoor.
.
.