Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patricia_86 schreef:Omdat Caya ook overleden is zal ik voorlopig even niet meer in het topic zijn. Ik ga al mijn spullen verkopen..
Mijn hart is echt gebroken en ga ook geen nieuwe pony meer nemen.
Frummels schreef:Sharani: Gaat ie dan niet juist nog meer naar voren hangen als ik de lamoenen langer maak? (Kan wel merken dat ik geen natuurkunde heb gedaan haha). Stoeltje staat al op zn verst naar achteren en met de druppel kan ik niks meer geloof ik. Zal nog eens kijken morgenochtend.
Frummels schreef:Lichtogen omhoog zou misschien wel kunnen werken ja! Ga ik van de week eens proberen.
Het is inderdaad echt even puzzelen allemaal. Ook met het tuig, want dat ligt ook niet meer goed.. Heb een nieuwe kortere singel nodig, een korter borststuk..
Ik heb nu vooral gewoon het gevoel dat ik de wielen van de sulky een maat kleiner nodig heb![]()
Het hekje kan ik niet verder naar mij toe schuiven, want dan kan ik mn benen niet meer kwijt. Zit nu al niet comfortabel en zou m het liefst een cm of 20 naar voren schuiven, maar dan hangt het gewicht in de lichtogen.
Ik heb hem vanmorgen ingespannen alleen voor de foto, want wilde die aan meer mensen sturen met deze vraag haha. Het tuig ligt hier niet netjes (broek scheef naar 1 kant, schoftje naar voren geschoven en borstje te laag), maar had hem hier dus alleen even ingespannen voor de foto. Het geeft een idee van de sulky in elk geval.
[ [url=m/EtQdFw.jpg]Afbeelding[/url] ]