Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TJ_Stables schreef:Wij gaan hier proberen met Utamaro, ze is net uit de veulenhengstigheid, dus verwacht nieuwe hengstigheid binnen zo'n 13/14 dagen
Bertje16 schreef:TJ_Stables schreef:Wij gaan hier proberen met Utamaro, ze is net uit de veulenhengstigheid, dus verwacht nieuwe hengstigheid binnen zo'n 13/14 dagen
Waarom heb je niet op de veulenhengstigheid gedekt. Dan zou je tijd kunnen winnen in het seizoen. Voor mij de reden om dat wel te doen. Ik wil graag een wat vroeger veulen dus hoop dat het gelukt is.
Bertje16 schreef:Cioccolato schreef:Veulenhengstigheid is niet zo heilig. Sommigen zijn nog niet helemaal opgeschoond bijvoorbeeld
Dat ben ik in principe wel met je eens. Maar late veulens zijn ook niet praktisch zeker niet als je wil/moet verkopen
MarjanB schreef:Had hierboven al gepost, net met dierenarts overlegd en die zegt dekken met ermitage kolone en verkopen als ze drachtig is.. wat is jullie ervaring? Ze komt uit een mooie merrie lijn maar zelf niks gepresteerd. Ik twijfel tussen dekken of gust verkopen..
Mijn merrie
https://horsetelex.nl/horses/pedigree/1574017/hera-b
Is rx en klinisch goed, eenkennige merrie. Verder fijn karakter maar niet voor elke ruiter.
[ [url=m/mPKBYq.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f11zHC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GJfJOt.jpg]Afbeelding[/url] ]