Tof revalli! Ik ben fan! Heb zelf een stippenmerrie gehad en 2 keer mee gefokt maar kreeg helaas effen gekleurde paarden…
Oehlala
Geplaatst: 27-06-24 15:38
Iorrr schreef:
Tof revalli! Ik ben fan! Heb zelf een stippenmerrie gehad en 2 keer mee gefokt maar kreeg helaas effen gekleurde paarden…
Haha ja herkenbaar ik ook, en die hengstenhouder nog zo droog, ja je hebt de enige effen van de 36 dekkingen afgelopen jaar, maar misschien komen de stippen later nog.
Gefeliciteerd met de veulens allemaal.
Fijn dat de verhuizing goedgegaan is! Toch prettiger om erbij te wonen en toezicht te houden.
Fijn dat je die hengst even deelt Revali, ik zat me al een paar dagen af te vragen hoe hij ook alweer heette. De merrie van het meisje dat ook twee veulens heeft van mijn hengst is hier ook door gedekt. Ze had twee opties en nadat ik de afstamming van beide en de video's bekeken had heb ik deze aangeraden. Vond hem echt lekker springen! En voor hun heel leuk dat Startrek de opa is, die was van haar oom en daar hebben ze jarenlang mee gedekt.
Mooie veulentjes erbij weer hier !! Ik heb ook graag wat - veel - wit maar zit in mijn lijntje ook niet in ( behalve de schimmels dan ) Had een volledig bruine Emerald en een Emerald met een bles en 2 sokken
Gefeliciteerd Revali! Leuk, merrdere sambucci's. Ben erg benieuwd hoe hij fokt, hij oogt wat pony achtig idd.
Als de merrie geen vos gen heeft, zal er ook geen vos uit kunnen komen. Voor zover ik kon vinden heeft mijn merrie dat ook niet, jammer had wel een vosje gewild. Morgen weer scannen
Ik wil schimmel maar krijg vossen. Noem deze gewoon halve schimmel.
Gisteren benaderd door een Veulenveiling maar poeh wat een geld ben je kwijt voordat de veiling al is gestart. Hun bereik is groter maar het geeft niet een zekerheid dat je een betere prijs krijgt voor je veulen. Voor de bekendheid van mijn lijn hoeft het niet
Revali
Geplaatst: 28-06-24 08:30
Rensju..ik heb wel een video van laatst op concours van sambucci. Als je die wilt zien?
Een beetje stippen is wel leuk. Maar helemaal gestipt gaat me wat te ver haha. Maar we gaan het zien. Moederlijn van de hengst is interessant genoeg om een goed springpaard te fokken
Lexa: ja heel populair!! Dekt veel denk ik
Wij laten de zapatero met rust dit jaar en volgend jaar weer dekken. Met funky als 1e op mijn lijst
Sambucci gister even buiten gehad
Marijkeeee
Geplaatst: 28-06-24 11:28
Leuk veulen Revali! Grappig dat je een stippel hengst hebt gebruikt voor de Dominator heel benieuwd wat dat voor 1 gaat worden!
Dat veel wit. De moeder van de Sambucci heeft wel wit, grote bles en 2 witte voorbenen. Maaruh ik vind het helemaal niet erg dat het veulen mooi donker is en weinig wit. Denk dat ze zwart gaat worden
Hier gaat definitief niets bij de hengst. Moet toegeven dat ik het helemaal niet erg vind want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om ook nog met de merries op en neer te rijden voor het scannen ect.
Lexa heeft een prachtig veulen van nasdaq!! Ik had de merrie 3x gust met nasdaq
Wat jammer voor je!
Tot nu toe altijd in 1 keer raak bij mijn merrie
TJ_Stables
Geplaatst: 28-06-24 12:37
lexa schreef:
Ik heb een Nasdaq net een week oud. Bloederig type en heel mooi ,erg chique. Meer kan ik er nog niet over vertellen.[ [url=m/d7QMMb.png]Afbeelding[/url] ]
Knap veulen Lexa! Heb er al enkele zien passeren maar jammer genoeg met weinig wit
Caro en ik fokte een schimmel haha, helemaal klaar met dat wassen
Revali, ik wil je filmpje wel zien
Mijn merrie wil alleen niet drachtig worden van hem, nu tweede poging ook mislukt terwijl alles perfect is gegaan. Dit ben ik niet gewend, dus weet even niet wat te doen. Ik kan nog een swab laten doen, onverdund sperma vragen of hengstenwissel?
@ Rensju ik heb meerdere schimmels gehad op 1 na schoner dan mijn bruine en vossen. 1 merrie was een varken. Die pakte je helemaal in en nog mest op haar rug, bandages uit staart trekken enz
Ik zou denk ik een swab doen en als ze schoon is voor andere hengst kiezen.
Konnie helaas niet drachtig Zat al een vers geel lichaam dus wsl heeft ze al op 13 dagen geovuleerd. Nu toch nog maar een poging om haar hengstig te spuiten.
MizzMontana
Geplaatst: 29-06-24 07:08
Oh wat zonde Gomir. Heb je al wel andere merries drachtig?
Ja, gelukkig wel. Bella is drachtig van cape coral en haar 3 jarige dochter van i'm special van dinello. De up to date wilde steeds niet hengstig worden. Toen toch nog hengstig kleine 3 weken terug, maar helaas dus niet gepakt en hengstigheid al ruim voorbij dus nu weer spannend of er nog een tweede poging inzit.