Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marijkeeee schreef:Ben benieuwd wie allemaal goed gekeurd worden
Stal Roefols heeft dit jaar denk ik bij de springpaarden de lof, vind eigelijks dat het ook wel eens tijd werd dat er niet alleen maar VDL hengsten bijzitten..
vaak zijn er wel een paar van vdl.. dit keer niet.Marijkeeee schreef:Ja idd.. maar tochvaak zijn er wel een paar van vdl.. dit keer niet.
viel me gewoon op

weule schreef:De meesten die er nu bijlopen zullen wel goedgekeurd worden, de eigenaren zelf weten het in elk geval al wel, want die krijgen vaak 1/2 dagen van te voren bericht of ze wel/niet goedgekeurd zijn. vandaar dat de andere Krack C waarschijnlijk ook is opgehaald
MissHIS schreef:weule schreef:De meesten die er nu bijlopen zullen wel goedgekeurd worden, de eigenaren zelf weten het in elk geval al wel, want die krijgen vaak 1/2 dagen van te voren bericht of ze wel/niet goedgekeurd zijn. vandaar dat de andere Krack C waarschijnlijk ook is opgehaald
Wel jammer van die Krack Vindicator, die leek in het voorjaar goed en bij de aanlevering halverwege dit najaarsonderzoek ook, maar bij de laatste beoordeling was ie amper te rijden (slechte aanleuning e.d.).
sigrid1182 schreef:apart en je gaat je afvragen waar dit aan ligt??
MissHIS schreef:sigrid1182 schreef:apart en je gaat je afvragen waar dit aan ligt??
Snel conclusies trekken is het makkelijkste wat er is. Feit is wel dat hij er in het voorjaar al uit is gegaan vanwege aanleuningsproblemen, hij is toen geopereerd (wolfstandjes eruit) in de hoop dat het zou verbeteren.
misterA schreef:Bij deze groep is er maar 1 waar ik serieus interesse heb, en dat was niet de Don Romantic.
Maar hij had er van mij wel bij gemogen.
wonderboy schreef:Hoorde dat die ook minder is als in het begin.. maar denk dat de vermoeidheid begint toe te slaan..
Het zal toch meer gaan om de algemene indruk over het hele traject. sprakeloos schreef:wonderboy schreef:Hoorde dat die ook minder is als in het begin.. maar denk dat de vermoeidheid begint toe te slaan..
opvallend dat jij zoveel 'van horen zeggen' hebt en weinig voor eigen rekening praat..
wonderboy schreef:vind het egt (echt) een hele goede hengst