Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Ja ik laat meestal random scannen als we blind beginnen. Vaak zie ik wel dat ze meer plassen. Meestal scannen we gek genoeg op tijd en kunnen we een aantal dagen later sperma laten komen. En soms moeten we even een weekje wachten.
Anne200 schreef:Komme casall vind ik echt n aansprekende hengst!! Maar hoe zijn z’n gangen?
Kan alleen spring filmpjes vinden haha
Dank voor de input!
Innovation ook interessant idd.
Gullit gaf qua veulens wel leuke types wat ik net even kon vinden aan nakomelingen keuring
Anne200 schreef:Dank!!
Om toch beetje visie op fokkerij te houden kiezen we hoogst waarschijnlijk wel voor springbloed. Ook met oog op evt verkoop.
Voor dressuur moet anders wel n reële verwachting zijn dat het veulen later subtop kan gaan lopen..
Voor zover wij weten heeft ze nooit veulen gehad. Hebben overlegd met dierenarts en haar laten scannen om te kijken of het er goed uitzag. Dierenarts voorziet geen probleem.
Selente schreef:Anne200 schreef:Dank!!
Om toch beetje visie op fokkerij te houden kiezen we hoogst waarschijnlijk wel voor springbloed. Ook met oog op evt verkoop.
Voor dressuur moet anders wel n reële verwachting zijn dat het veulen later subtop kan gaan lopen..
Voor zover wij weten heeft ze nooit veulen gehad. Hebben overlegd met dierenarts en haar laten scannen om te kijken of het er goed uitzag. Dierenarts voorziet geen probleem.
Klinkt goed! Ik teken voor een Komme Casall x Namelus als deze![]()
[ Video ]
- eigenaar is Wim Impens (gevonden op facebook pagina van Kees vd Oetelaar)