Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Viennanova schreef:Dat is het imago wat men heeft van iemand die vrijwillig een Gelderse aanschaft. Overigens ben ik het daar niet mee eens. Mensen die mij kennen en volgen op FB weten dat ik zelf ook een Gelderse onder het zadel heb. Is dus zeker niet denigrerend bedoelt; maar ik vrees dat het wel de waarheid is over het imago van de gebruiker van het Gelderse paard. Lijstjes met M+ paarden ten spijt.
Viennanova schreef:Gj, wordt echt niet door de hele wereld gevolgd; daarvoor is de livestream te slecht en de wereld overtuigen van de kwaliteiten van de Gelderse, laten we eens beginnen met onze thuismarkt.
Afsluiten voor de hulpen zoals Floris deed noem ik nog niet stout, in die mate. Dat noem ik onervarenheid. Als je zelf zo op eentje rijdt, zoals ik, dan weet je dat dat niks met braaf of niet braaf te maken heeft. Maar meer met vertrouwen aan een paard kunnen geven, en als dat dan de ergste fout is....dan heb ik dat liever dan een Apache die met het voorbeen uithaalt naar iemand die Emmelie feliciteert. Maar soit, denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb, net zoals jullie. Let's agree to disagree.