Mosh schreef:gr_roos schreef:Wow, dat liep weer goed af danEn je bent niet de enige die vergeten is om op opnemen te drukken
Mijn moeder was het ook vergeten
![]()
Een sterpredikaat is nog altijd mooier dan stamboek. Vooral omdat het nogal verschillend is hoe ze gewaardeerd worden als ze in het stamboek komen. Is het een merrie die net aan de ondergrens haalt of is het een merrie die er net 5 punten naast zit in de bovenbalk? De eigenaar weet de punten, maar een potentiële koper neemt niet altijd de moeite om de punten na te trekken. Misschien dat ik volgend jaar nog eens een thuiskeuring probeer voor het vosje. Als ze dan sport is tenminste (wissels beginnen er al aardig op te zitten nu)
Gelukkig heb ik nog een medestander.
Bij mijn merrie zijn ze het lineairscoreformulier kwijt. Zij is destijds opgenome in het stamboek dat er een MKZ uitbraak was en daardoor was er wel het een en ander gewijzigd met betrekking tot formulieren retourneren. Ik heb het scoreformulier namelijk opgevraagd. Wat ik alleen niet snapte was dat ze een cijfer had staan voor vrijbewegen en vrijspringen in het boekje van de stamboekopname, terwijl dat toen nog niet aan de orde was. Zag in het programmaboekje van de CK bij andere 13 jarige merries ook niet altijd een score vermeld staan.
Moniek, gefeliciteerd. Ik doe niet mee aan de IBOP, zie de toegevoegde waarde voor een merrie die met der sportresultaat al voldoet aan de eis voor keur niet.