Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik wil dus niet in de pedigree ergens een hengst die na een paar seizoenen dekken in de 'vergetelheid' is geraakt..[...].. Dan krijg je echt een 'gat' in een pedigree van de fokmerrie, en dat is wel jammer.
SophievdV schreef:De punten zijn op basis van wat ze gedurende het onderzoek hebben laten zien, niet op basis van alleen de eindpresentatie.
Opoque was duidelijk onder de indruk van het publiek en andersom. Ik weet niet of ik deze manier van bewegen kan waarderen bij een 3jarige. Gaan ze dan niet te snel kapot? Paard heeft zeker veel kwaliteit, dat staat buiten kijf. Nu hopen dat ze er een passend management op los laten zodat hij heel blijft.
MariekeS_ schreef:En Carola ook mooi om jouw visie en ervaring mee te krijgen.
Wat ik me dan wel afvraagbij jouw opmerking:
Citaat:Ik wil dus niet in de pedigree ergens een hengst die na een paar seizoenen dekken in de 'vergetelheid' is geraakt..[...].. Dan krijg je echt een 'gat' in een pedigree van de fokmerrie, en dat is wel jammer.
Is dat niet juist wat we nodig hebben om bloedspreiding te waarborgen?
Die hengsten die geen grote aantallen gedekt hebben kunnen toch wel kwaliteit geleverd hebben en daardoor heel nuttig zijn?
Je noemt zelf Ebony en die heeft echt wel iets goeds gedaan, of bedoel je dat niet?