s0173957 schreef:Talent heeft hij wel, maar die aanleuning...
Ik doe het hem absoluut niet na è, versta me niet verkeerd, maar hij liep cst achter de loodlijn (ondanks de hulpen van Gal) en hij kantelde heel dikwijls. En dan nog te zwijgen van de stap, waar hij cst schudden met z'n hoofd.
Maar eens hij meer die neus eruit gaat nemen, dan wordt het sowieso een wereldbok. Nu vond ik het nog niet goed...
Zelfde hier. Ik doe het hem zeker niet na en ik vind Total US echt een zeer talentvol paard. Maar de druk leek in ieder geval nu te hoog. Ik zag ook het aanleuningsprobleem en dat stoorde me wel. Zag ook nog wat staartzwaaien erbij.
Verder vind ik - ik weet niet of anderen er ook zo over denken - de balans tussen voor en achter wat zoek. Met name in het draven, waarbij het fysiek eigenlijk niet meer mogelijk is zonder in 2en te breken. (ik weet niet hoe ik. het anders moet omschrijven) Samen met het verzet van het paard (aanleuning, staart en hoofdschudden) vond ik het geheel niet zo harmonisch en kan dus ook de hoge klassering niet zo plaatsen.
Total US kan prachtig bewegen, maar het hoge voorbeen lijkt erin getraind en komt mij geforceerd over.