Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gr_roos schreef:Netjes, gefeliciteerd.
Merrie is geen keur geworden en ik kon me ook helemaal vinden in het commentaar, arm bespierd, heeft vanwege niet drachtig worden weinig gedaan en dat zie je snel bij haar en overbouwd. Ze kreeg wel positief commentaar op der bewegen.
Ach ze is ster geworden en dat zou ook nooit lukken volgens sommige mensen. Ik ben blij met der en als ze begin augustus drachtig wordt gescand ben ik helemaal tevreden.
sassie76 schreef:Voorlopig keur!!!
Roos, hoe ben jij gegaan?
mbkaatje schreef:OMG dit was echt je geluksdag. Sorry, maar ik schoot net wel in de lach toen ik het stukje over het opnemen las. Dat is echt zoiets stoms, wat iedereen kan overkomen, erg grappig.
Wel jammer natuurlijk dat je nu geen (goed) filmpje hebt.
mbkaatje schreef:sassie76 schreef:
Mooie merrie hoor. Ik heb 'm in de keuringsbaan gezien. Was ook wel verdiend.
Mosh, jammer dat het net niet gelukt is. Ik vond het een leuke merrie en imo hadden jullie net zo goed aan de andere kant van de streep gestaan. Maar goed, een stermerrie is ook al mooi.
Was wel "moeilijk" weer. Maar ik heb het weer best goed doorstaan. Ik wilde nog graag even zien welke driejarige dressuurmerrie won en toen ben ik direct gegaan. De verwarming moest wel aan in de auto, brrr.
gr_roos schreef:Mijn merrie liep in de senioren rubriek om 09.30. Toen was het op 1 bui na echt mooi weer.
Was echt een stuntdag vandaag. Ik kwam wegens verhuizing van mijn paard van een hele ander kant en werd via de tomtom over een weg geleid waar een tunneltje was met max. 2.40 doorrijhoogte en niet echt een mogelijkheid om te keren. Kon ik een heel stuk achteruit terug. Ging ik het filmpje terug kijken, heb ik niet op opnemen gedrukt. Het stopzetten was dus eigelijk het aanzetten en je ziet nog net de aanjager weglopen
mbkaatje schreef:Bedoel je mijn fokprodukt Mosh?
Die had het inderdaad wel naar z'n zin, de braverd. De punten in de pavo vielen haar erg tegen. Ik had ook niet verwacht dat ze door zouden mogen. Het is allemaal niet spectaculair genoeg, maar 60,5 was wel erg laag, vond ik ook wel.
Ik denk alleen nu wel dat hij ingeruild wordt en dat ze met hun kampioenmerrie verder gaat. Hun eigen fokprodukten deden het beter.