ik weet t niet 719..draaft sterk, maar galop weet ik nieten zie hak liever naar voren dan naar staart gaan..
Poeh, deze (719) staat me wel aan! Die vorige leek me wat hakkentrekkerig en had een beetje een stuitergalop... (voor zover het was te zien...)
Liezel1 schreef:Deze groep zijn wel veel "dravertjes".Dat ben ik wel met je eens. Ze laten sowieso weinig galop zien.
Nou, ik ben benieuwd wat deze groep betreft.edit: vond de kwaliteit wel goed, maar weer wat weinig verrassend bloed.
Ik kom net binnenvallen, gelijk bij een hele beste 720 United x Gribaldi veel souplesse en regelmaat, mooi dier ook.
welke UB40 was het die tijdens de eerste bezichtiging er zo boven uit stak? weet de afstammeling niet meer?
HAllo. Ik ben denk ik net te laat gaan kijken. Ik heb de flemmings gemist. Welke zijn er door en welke niet? Weten jullie dat?
Exodus schreef:HAllo. Ik ben denk ik net te laat gaan kijken. Ik heb de flemmings gemist. Welke zijn er door en welke niet? Weten jullie dat?lijstje staat 1 of 2 pagina's terug..