Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Stephanie_86 schreef:Ik kom weer even binnen vallen... Weten jullie welke stands er staan op de hengstenkeuring? Ik ga zaterdag voor het eerst naar de keuring (vooral om de vader van mn merrie te zien) maar ben wel heel benieuwd welke stands er staan
Sanet schreef:Stephanie_86 schreef:Ik kom weer even binnen vallen... Weten jullie welke stands er staan op de hengstenkeuring? Ik ga zaterdag voor het eerst naar de keuring (vooral om de vader van mn merrie te zien) maar ben wel heel benieuwd welke stands er staan
https://kfps.nl/app/uploads/2026/01/KFP ... igital.pdf
Pagina 111
Laura1982 schreef:@sanet en Jelske welk vak zitten jullie zaterdag?
Sanet schreef:Laura1982 schreef:@sanet en Jelske welk vak zitten jullie zaterdag?
Ik zit eerste rang voor de tv bij mijn lieve vriendinnetje op de bank.
We hebben besloten dit jaar niet de zaterdag te gaan. Donderdag en vrijdag wel. Maar nu moet paard van mijn vriendinnetje ook geopereerd. Dus kweetnie of ze het wel aandurft om wel te gaan![]()
Maar ik zie haar in ieder geval zaterdag
_Jelske schreef:Wij zitten er alle drie de dagenen we zitten op de rolstoeltribune. Ik meen dit jaar de linkerkant (recht tegenover de uitgang van de piste zeg maar).
Wij hebben er weer zo ongelofelijk veel zin in! We kijken er ieder jaar weer naar uit.
Laura1982 schreef:_Jelske schreef:Wij zitten er alle drie de dagenen we zitten op de rolstoeltribune. Ik meen dit jaar de linkerkant (recht tegenover de uitgang van de piste zeg maar).
Wij hebben er weer zo ongelofelijk veel zin in! We kijken er ieder jaar weer naar uit.
Oke wij zitten in vak D dus dit keer niet achter je maar ga proberen even gedag te zeggen