Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marie72 schreef:Even wat anders: ik zie net de aanleverlijst van het KWPN verrichtingsonderzoek. Omar Sharif staat er niet op. Dat vind ik toch wel jammer, al weet ik dat dat het risico is van een nog niet goedgekeurde KWPN-hengst gebruiken. Ben benieuwd wat de reden is, bij de eerste zadelpresentatie was ie er nog wel bij.
tjakka123 schreef:Zelfde geldt voor Next level; al zal hij echt niet meer terug komen voor een goedkeuring bij het KWPN.
Vind het wel jammer hoor, ik snap het eerlijk gezegd niet zo. Wel twee keer laten presenteren (waar hij positief ontvangen werd) op de voorpresentatie maar nu toch terug trekken.
Krijg je nu A papier ipv vol papier?
tjakka123 schreef:Zelfde geldt voor Next level; al zal hij echt niet meer terug komen voor een goedkeuring bij het KWPN.
Vind het wel jammer hoor, ik snap het eerlijk gezegd niet zo. Wel twee keer laten presenteren (waar hij positief ontvangen werd) op de voorpresentatie maar nu toch terug trekken.
Krijg je nu A papier ipv vol papier?
E_D_E schreef:Even iets helemaal anders. Iemand hier ooit een veulen gehad dat na 2maand volledig blonde staart kreeg? Ze is gewoon bruin, zwarte manen, heeft redelijk veel witte aftekeningen maar haar staart is volledig blond geworden![]()
En niet de typische puntjes van haar haar echt vanaf de wortelZe is nu 4maand en nog steeds blond.
Ik verwacht dat dit terug zwart gaat worden... of niet?
E_D_E schreef:Even iets helemaal anders. Iemand hier ooit een veulen gehad dat na 2maand volledig blonde staart kreeg? Ze is gewoon bruin, zwarte manen, heeft redelijk veel witte aftekeningen maar haar staart is volledig blond geworden![]()
En niet de typische puntjes van haar haar echt vanaf de wortelZe is nu 4maand en nog steeds blond.
Ik verwacht dat dit terug zwart gaat worden... of niet?
baudyh schreef:Wel apart dat een aantal van jullie Omar Sharif al afschrijven. Misschien komt hij wel in het voorjaars onderzoek.
Als hij er dan weer niet is dan snap ik dit commentaar. Nu vind ik het wel een hart oordeel.