Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laura1982 schreef:Dat worstelen met het juiste voer herken ik wel. Ik ben op dit moment paddys choice aan het uitproberen zit iets meer suiker en zetmeel in maar ik merk wel meer energie en ook zwaardere trainingen vol kunnen houden. En einde training dan het gevoel hebben oh hij is niet leeg. Daarnaast kijken naar ijzer tekort is ook niet verkeerd want friesen hebben dat toch wat sneller.

Onze eerste strandrit.
Gelijk knuffelen in het land, liep zo de trailer op. Thuis zo langs de merries die buiten stonden, zo zijn stal in.

Laura1982 schreef:Iemand hier ervaring met EORTH?
Douwe heeft dit vermoedelijk in zijn gebit 27 okt gaan we foto's maken en dan mogelijk de dag erna al de aangetaste tanden verwijderen.
nowylover schreef:Laura1982 schreef:Iemand hier ervaring met EORTH?
Douwe heeft dit vermoedelijk in zijn gebit 27 okt gaan we foto's maken en dan mogelijk de dag erna al de aangetaste tanden verwijderen.
Hier de E-pony van mij zusje die bij mij staat heeft geen tanden meer door EORTH. In 2018 eerste gedeelte getrokken en in 2022 de laatste 4 tanden die toen nog over waren.
Sanet schreef:Ik heb laatst heel gesprek gehad met mijn tandarts. Meeste paarden herstellen heel snel en functioneren daarna nog goed. Het enige is dat de tong wel eens eruit wil komen omdat die normaal achter de tanden blijft zitten. Dat is met name raar om te zien.
Maar over het algemeen gaan die paarden heel goed zonder die stomme tanden.
Laura1982 schreef:nowylover schreef:[
Iemand hier ervaring met EORTH?
Douwe heeft dit vermoedelijk in zijn gebit 27 okt gaan we foto's maken en dan mogelijk de dag erna al de aangetaste tanden verwijderen.//
Hier de E-pony van mij zusje die bij mij staat heeft geen tanden meer door EORTH. In 2018 eerste gedeelte getrokken en in 2022 de laatste 4 tanden die toen nog over waren.
Hoe verliep het herstel weet je dat?