Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kathleen_vW schreef:Ah, da's zonde. Als het eruit moet, moet het eruit, hé. Één voordeel; hij moest voor die verstopte bal toch al op tafel. En lelijk, ach ja, hij knapt vast nog wel op!
Kathleen_vW schreef:Vanochtend zijn er foto's gemaakt van onze 2,5 jarige Rubin Royal en dat zag er echt top uit, dus die kan straks lekker aan de slag. Had niet verwacht dat hij schoon zou zijn, gezien hij in de opfok best een beetje geleden had, maar met zoveel 1'tjes mag hij thuis komen. Toch altijd weer fijn, als een zelf gefokt paard röntgenologisch zo goed erop staat.
Mer1980 schreef:Balko schreef:Mijne gaat naar Emmeloord.
Mijn vaste kliniek is De Veluwe in Heerde
Beide klinieken zijn top alleen Heerde is wel aanzienlijk goedkoper dan Emmeloord. Dus rij ik er graag een stuk voor om
tjakka123 schreef:Welke merriebrok geven jullie? Hier leveren ze 330kg horsefood of de grote big bag van pavo.
Verder kan ik voermeesters en subli voor redelijk normale prijs inkopen, maar vraag mij af hoe veel kg en welke brok jullie geven?
Hoe gaat het met jullie merries? Alle veulens afgespeend inmiddels?
tjakka123 schreef:Welke merriebrok geven jullie? Hier leveren ze 330kg horsefood of de grote big bag van pavo.
Verder kan ik voermeesters en subli voor redelijk normale prijs inkopen, maar vraag mij af hoe veel kg en welke brok jullie geven?
Hoe gaat het met jullie merries? Alle veulens afgespeend inmiddels?