Aimee schreef:Volgens mij blijft Painted black over, maar Anky rijdt niet meer.......
Sunrise is niet kwpn gefokt
PB op een KWPN show
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:Volgens mij blijft Painted black over, maar Anky rijdt niet meer.......
Sunrise is niet kwpn gefokt
shan schreef:Laurens heeft anders alles wel aan zijn vader te danken, vergis je daar niet in. Ik vond het heel leuk voor hem.
Volgens mij kan 'die ouwe' een ezel nog aan het piafferen krijgen.
sarabande schreef:[
Zag het in de voorring en dacht zou niemand eens tegen hem kunnen zeggen dat je niet alles meer kan als je ouder wordt
sarabande schreef:PB op een KWPN show
shan schreef:Laurens heeft anders alles wel aan zijn vader te danken, vergis je daar niet in. Ik vond het heel leuk voor hem.
Aimee schreef:shan schreef:Laurens heeft anders alles wel aan zijn vader te danken, vergis je daar niet in. Ik vond het heel leuk voor hem.
Ja.... hartstikke leuk. Die vent heeft dat paard zelf gefokt, de vader zelf gefokt.... allebei GP en vooral de zoon niet onverdienstelijk. Maar hij rijdt nou eenmaal met ietsjes meer druk dan zijn zoon. Heeft Laurens toch zelf wel eens uitgesproken, dat hij Ollright eerst weer scherp moet maken als pa erop had gereden.
sammy12 schreef:Op de site van Laarakkers staat dan Laurens op vakantie is.
Veel paarden die best slap van achteren zijn en sommige werden nog slechter voorgereden. Een amazone zat wel erg scheef steeds te paard. Kuren op muziek waren leuk om te zien, veel pirouette foutjes maar de muziek maakt een hoop goed
krackertje schreef:Yes de Scandic x Biotop is door.
Ik heb deze hengst al vanaf veulen af aan gevolgd en heb veel vertrouwen in deze merrielijn en wel omdat ik de Widor-merrie in mijn bezit heb gehad.
Zeer goede merrielijn met zeer veel kracht, karakter,mentaliteit en beweging.
Deze hengst is van een kennis van ons en ja bij goedkeuring zullen we hem gebruiken en wel vanwege de genoemde kwaliteiten vanuit deze moederlijn.
De Cabouchon vindt ik ook interessant maar ik heb al vooral merries staan met het Vincent, Pretendent, Vanitas en Caritas-bloed staan en je kunt niet blijven stapelen.
De Rhodiums kunnen mij nog steeds niet bekoren.
Het Ferro-bloed mag door een ander gebruikt worden maar ik kan mezelf er niet aan zetten, we hebben een paard gehad uit de moederlijn van Ferro en nee ik vindt het nog steeds niet leuk, wat er ook langs komt ( allergie ontwikkeld ).
De Metall x Don Primaire houdt ik in de gaten, diegene die onze Democraat-hengst rijdt, rijdt ook Metall en Don Primaire dus ik ga goed kijken en luisteren naar hem.
Ook de Sunny Boy x Rosier gaan we zaterdag voor kijken bij Nijhof, ik wil hem graag op een straatje zien lopen in zijn ``eigen omgeving`` en ja dat wordt turen naar zijn achterbeengebruik, diegene die onze hengst rijdt gaat mee om te beoordelen (sport en fokkerij dichter naar elkaar trekken ).
Ik ben er ongetwijfeld nog een paar vergeten maar dit is het eerste wat er in mij op komt.
Trouwens ëtje af voor het feit dat Leunis zelf in het zadel is gekropen, iedereen die nou loopt te gillen moet dit maar eens nadoen op die leeftijd.
HPM en EG laten hele andere dingen zien en daar kun je nog eens een goed gesprek over aangaan in een fijn gezelschap met vooral sportkennis en dus geen gezwets over leuke hoofdjes en een mooi kleurtje.
sheba schreef:Ik vind Webster echt een super mooi paard!
Issy schreef:sheba schreef:Ik vind Webster echt een super mooi paard!
Ook zijn franse stand voeten gezien? net Charly Chaplin
Citaat:573, Rousseau x Inspekteur > grof hoofd, stapt goed, veel buiging, achterbeen oké, schoudervrijheid mag meer
[***] schreef:Ik zat tijdens de dressuuravond op de korte zijde van de tribune en heb me inderdaad verbaasd over de afwijkende beenstanden en zwaaibenen van menig goedgekeurde hengst.
Moet je het gezeik eens horen als je met je 3 jarige merrie op de keuring komt en ze met een vergrootglas een standafwijking denken te zien.
Fijn dat er steeds vaker opgemerkt word dat je beter bij de springhengsten voor een fijn dressuurpaard kan gaan zoeken, dan bij de dressuurpaarden.